اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه برگزاری انتخابات؛

نشست‌های بصیرت‌افزایی در پایگاه‌های بسیج برگزار شود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور گفت: فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج با توجه به نزدیک بودن انتخابات، نشست‌های بصیرت‌افزایی و روشنگری را در پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار کنند.

نشست‌های بصیرت‌افزایی در پایگاه‌های بسیج برگزار شود
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور،احمد عنایت ظهر امروز در همایش عناصر موثر محل‌ها در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور، اظهار داشت: حضور حماسی و پرشور بسیجیان نیشابور در ورزشگاه انقلاب در روز پنجم آذر مایه تقدیر و تشکر است.
وی افزود: این حضور بی‌نظیر سبب شادی دل دوستان انقلاب و ناراحتی دل دشمنان انقلاب شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور هفته بسیج را متعلق به تمام ملت ایران دانست و گفت: این هفته متعلق به یک قشر و یک گروه نیست، بلکه متعلق به تمام ملت است.
وی تصریح کرد: سیاست کلی ما این بود که برنامه‌های هفته بسیج را به طرف مردمی بودن سوق دهیم؛ چرا که بسیج چیزی جزو مردم نیست.
عنایت با اشاره به اینکه در هر خانواده ایرانی یک یا دو نفر و یا تمام اعضای آن خانواده عضو بسیج هستند، تاکید کرد: کمتر خانه‌ای هست که عضو بسیج در آن وجود نداشته باشد.
وی تصریح کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری هر فردی دلش برای این نظام بسوزد، بسیجی است.
عنایت، اعضای شوراهای پایگاه‌های مقاومت بسیج را به مطالعه سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان کرمانشاه سفارش کرد و گفت: بهترین ابلاغ‌ها، بیانات مقام معظم رهبری است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور هدف از ایجاد چنین همایشی را ایجاد همدلی و وفاق خوب در تمام عرصه‌ها حول یک محور و آن هم خط ولایت دانست.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول