اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت و تجارت هرمزگان خبر داد:

برگزاری انتخابات نظام مهندسی معدن هرمزگان

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از برگزاری چهارمین انتخابات نظام مهندسی معدن این استان طی نیمه دوم اسفندماه خبر داد.

برگزاری انتخابات نظام مهندسی معدن هرمزگان
عبدالمجید عبدلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با بیان اینکه طی سال‌های اخیر به واسطه اجرای طرح‌های آمایش حوزه صنعت و معدن هرمزگان دستخوش تغییرات مناسبی به ویژه در توسعه معادن شده است، اظهار داشت: منطقه هرمزگان یکی از مناطق مستعد در امر معادن است که در این راه دستگاه مربوطه با کمک سایر بخش‌ها قصد دارد به توسعه روز افزون این بخش بیش از پیش توجه کند.
وی در ادامه با اشاره به وضعیت و ساختار حوزه معادن هرمزگان، افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت به مبحث نظارت و ارزیابی معادن توجهی ویژه دارد.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در همین راستا از برگزاری چهارمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی معدن استان هرمزگان همزمان با سراسر با کشور طی روز هجدهم اسفندماه سال‌ جاری خبر داد.
به گفته عبدلی‌زاده، تعداد اعضای اصلی هیئت مدیره این سازمان پنج نفر و تعداد اعضای علی‌البدل دو نفر بوده که برای یک دوره سه ساله انتخاب می‌شوند.
وی با بیان اینکه داوطلبان عضویت در هیئت مدیره حداکثر تا تاریخ 18 دی‌ماه سال جاری فرصت دارند آمادگی خود را برای شرکت در این دوره انتخابات اعلام کنند، تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به دبیرخانه سازمان نظام مهندسی معدن استان و پایگاه اینترنتی این سازمان فرم‌های مذکور را دریافت و پس از تکمیل در مهلت مقرر آنها را تحویل دهند.
این مقام مسئول بر حضور اعضای سازمان نظام مهندسی معدن در روز رای‌گیری تاکید کرد و گفت: هیچ گونه وکالتی از سوی اشخاص  پذیرفته نمی‌شود.
وی خاطرنشان کرد: رای دهندگان باید کارت عضویت معتبر خود را هنگام رای دادن ارائه دهند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول