اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات آبادان خبر داد:

اعزام 100 مبلغ دینی به آبادان در ماه محرم

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان از اعزام 100 مبلغ دینی همزمان با آغاز ماه محرم در این شهرستان خبر داد.

اعزام 100 مبلغ دینی به آبادان در ماه محرم
حجت الاسلام سیدموسی مدنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: محرم ماه خون بر شمشیر برای ما مسلمانان و شیعیان اهل عصمت و طهارت بسیار ارزشمند است.
وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مراسم ماه محرم امسال در 140 مسجد توسط یک هزار هیئت مذهبی در سطح شهرستان به اجرا درمی‌آید.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان تصریح کرد: همچنین برگزاری 20 گفتمان دینی با موضوعات جریان‌ها و فرقه‌های انحرافی در طول دهه اول توسط موعظان و منبریان فقیه صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه این نشست‌های دینی در مساجد شهر برگزار می‌شود، گفت: قیام امام حسین(ع) با مفاهیم عمیق دینی و انسانی برای همیشه در تاریخ ماندگار شده و ارزش‎های انسانی آن در سراسر جهان نقش گسترانیده است.
مدنی مهمترین هدف قیام امام حسین(ع) را امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و افزود: در مجالس عزاداری خود باید این موضوع را بیش از پیش مدنظر قرار دهیم.
وی خاطرنشان کرد: مبارزه با استکبار و اصلاح باورها، اعتقادات غلط و برداشت‌های نادرست از اسلام و انقلاب اسلامی با پیروی از خط‌مشی حسینی توانست به پیروزی برسد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران همواره در مسیر حرکت عاشورا گام برمی‌دارد، تصریح کرد: ایران اسلامی با رهبریت مقام معظم رهبری روزبه‌روز به مسیر اصلی ارزش‌های اسلامی نزدیک‌تر شده و در این راستا از هیچ قدرت و شوکتی بیم و هراس ندارد.
وی ادامه داد: حسین(ع) در عاشورا دین اسلام را ثبت و آن را برای تبیین و اشاعه به جهانیان عرضه کرد.
مدنی با اشاره به اینکه بیداری اسلامی شکل یافته در کشورهای جهان حاصل تفکر اسلامی ا‌ست، گفت: باید قدر دین و دیانت‌مان را بدانیم و با درک صحیح در مسیر عمیق و لایه‌های پنهانی آن گام برداریم.
وی خطاب به مبلغان و وعاظ دینی تصریح کرد: امروز شما این وظیفه خطیر دینی را بر عهده داشته و باید آن را به نحو احسن به مردم عرضه کنید.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان گفت: مبلغان دینی باید بیش از پرداختن به ظواهر و مکررات کربلا به اهداف اصلی و بنیادی قیام امام حسین(ع) و شخصیت وجودی آن حضرت و خاندان مکرمش بپردازند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول