اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه:

اعزام مبلغ در سراسر کشور مدیریت می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه در سراسر زیر پوشش مدیریت واحد اداره‌کل مبلغ سازمان اوقاف قرار می‌گیرد.

اعزام مبلغ در سراسر کشور مدیریت می‌شود
حجت‌الاسلام احمد پاک‌نهاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به فعالیت دشمنان در زمینه ترویج نحله‌های مختلف اظهار کرد: اکنون نحله‌ها و فرقه‌های ضاله در کشور مشغول فعالیت هستند که برای مبارزه با آنها با مراکز تخصصی به منظور ثبت‌نام و جذب مبلغان مشغول رایزنی هستیم.
وی خاطرنشان کرد: بالغ بر 7 هزار پرونده در اداره اعزام مبلغ سازمان اوقاف تشکیل شده که شامل حافظان قرآن، متخصصان روانشناسی، مهدویت و تبلیغ هستند.
مدیرکل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: اکنون در حال شناسایی و تفکیک مبلغان هستیم تا به صورت تخصصی مبلغان را اعزام کنیم تا خلأهای موجود برطرف شود.
وی با اشاره به مدیریت اعزام مبلغ در سراسر کشور گفت: در این طرح کل مبلغان ادارات اوقاف و امور خیریه استانی زیر پوشش اداره‌کل مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه قرار می‌گیرند.
پاک‌نهاد خاطرنشان کرد: فرم‌هایی به منظور تشکیل پرونده و مصاحبه و رتبه‌بندی مبلغان بومی و غیربومی بین اداره‌های اوقاف توزیع شده است.
وی ادامه داد: دستورالعمل و آیین‌نامه رتبه‌بندی مبلغان تدوین شده و بر اساس آن مبلغان در چهار سطح گروه‌بندی می‌شوند.
مدیرکل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه فرآیند اعزام مبلغ سازمان اوقاف در آیین‌نامه رتبه‌بندی مبلغان از سوی سه بخش صورت می‌گیرد، گفت: سه گروه شورای سیاست‌گذاری، شورای برنامه‌ریزی و ساماندهی و ستادهای اجرایی استان‌ها در زمینه اعزام مبلغ دخالت دارند.
وی با اشاره به اهمیت مبلغان عمومی بیان کرد: توانمندسازی مبلغان عمومی نیز در دستور کار قرار گرفته و همچنین دوره‌های آموزشی برای این مبلغان برگزار شده است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول