اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه اول محرم؛

41 مبلغ به بیارجمند اعزام شدند

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی تبلیغی بیارجمند از اعزام 41 مبلغ به مناسبت دهه اول محرم به نقاط مختلف این بخش خبر داد.

41 مبلغ به بیارجمند اعزام شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیارجمند، حجت‏الاسلام اسماعیل عباس‏نژاد در حاشیه اعزام این مبلغان در گفت‏وگو با خبرنگاران افزود: این تعداد مبلغ به مساجد مختلف شهری و روستایی بخش بیارجمند اعزام شدند.
وی تصریح کرد: مبلغان اعزامی وظیفه دارند تا در ایام تبلیغ خود، فلسفه قیام امام حسین(ع) در روز عاشورا را برای مردم بازگو کنند.
عباس‏نژاد تبیین ویژگی‏های شخصیتی امام حسین (ع)، پاسخگویی به احکام شرعی، اقامه نماز جماعت، قرائت ادعیه خصوصا زیارت عاشورا و برگزاری حلقه‏های معرفتی و گفتمان‏های دینی را از دیگر وظایف مبلغان ذکر کرد.
مسئول کانون فرهنگی تبلیغی بیارجمند با اشاره به ورود خرافات و بدعت‏ها به داخل هیئت‏های عزاداری افزود: بعضی می‏خواهند به نفع بیگانگان از این گونه ظرفیت‏ها استفاده کنند.
عباس‏نژاد بیان داشت: روحانیان باید حواسشان جمع و با همکاری مسئولان هیئت‏های مذهبی مانع رسیدن افراد سودجو به اهداف شوم خود شوند.
وی در پایان تبلیغ چهره به چهره را بهترین راه ترویج معارف ناب اسلامی و آموزه‏های قرآنی بین مردم به خصوص جوانان و نوجوانان عنوان کرد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول