اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده انجمن ماساژ ایران در مازندران:

رشته ماساژ در مازندران دانشگاهی می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده انجمن ماساژ کشور از برگزاری دوره آموزش عمومی ماساژ در مازندران خبر داد و گفت: رشته ماساژ در مازندران دانشگاهی می‌شود.

رشته ماساژ در مازندران دانشگاهی می‌شود
تینا قیاسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان آمل اظهار داشت: دوره ماساژ توسط انجمن ماساژ کشور از امسال به طور حرفه‌ای وارد استان مازندران شد.
وی بیان داشت: دوره آموزشی ماساژ عمومی پنج شنبه و جمعه در مجموعه ورزشی مرعش دانشگاه شمال این شهرستان برگزار شده و در ادامه دوره تکنسین درجه سه حدود 15 روز دیگر در این شهرستان برگزار می‌شود.
به گفته نماینده انجمن ماساژ کشور در مازندران 40 نفر از دانشجویان نخبه ورزشی استان در این دوره نام‌نویسی کردند که آموزش‌های لازم و مدون را فرا می‌گیرند.
وی ادامه داد: این دوره از سوی فدراسیون بین‌المللی کایروپرکتیک ورزشی و انجمن ملی ماساژ و کایروپروکتیک کشور در مرکز آموزشی دانشگاه شمال اجرایی شده است.
قیاسی خاطرنشان کرد: فیض‌الله رضائیان مدرس بخش تئوری و صابر اکبرزاده مدرس بخش عملی آقایان و بنده مدرس بانوان این دوره بودم که در سطح بسیار بالا و مطلوبی دوره برگزار شد.
این مسئول خاطرنشان کرد: ماساژ در استان مازندران به صورت آکادمیک و دانشگاهی نبوده و فقط تجربی هدایت می‌شد اما انجمن ماساژ ایران با هدف علمی‌سازی این حوزه در مازندران با توجه به وجود استعداد بالای انسانی در منطقه حتی در میان افراد غیر دانشجو و دانشجویان غیر رشته تربیت بدنی پا به میدان گذاشت و در سطح گسترده‌ای با برنامه‌ریزی‌های دقیق و صحیح از حیث کمی و کیفی کار می‌کنیم.
به گفته نماینده انجمن ماساژ ایران در مازندران، ماساژ با رویکردهای درمانی، ورزشی، ضد افسردگی، آرام بخشی، زیبایی و اصلاحی علمی‌سازی شده و آموزش داده می‌شود.
وی اذعان داشت: ترم آینده با همکاری دانشگاه شمال در آمل دوره آموزشی درجه دو برگزار می‌شود که در پایان مجوز تاسیس کلینیک درمانی به قبول‌شدگان دوره اهدا می‌شود.
قیاسی در پایان از همکاری مدیرعامل مجتمع ورزشی شمال مرعش و معاون مجموعه ورزشی شمال مرعش قدردانی کرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول