اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل مصدومیت؛

4 بازیکن صبا بازی با داماش را از دست دادند

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در دیداری از هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بدون در اختیار داشتن چهار مهره‌ کلیدی خود از داماش گیلان پذیرایی می‌کند.

4 بازیکن صبا بازی با داماش را از دست دادند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال صبای قم آخرین تمرین خود پیش از مصاف عصر امروز مقابل داماش گیلان در هفته پانزدهم لیگ برتر را در حالی برگزار کرد که این تمرین در غیاب سه بازیکن مصدوم برگزار شد، ضمن اینکه یک بازیکن دیگر نیز در تمرینات آسیب دید.
با توجه به اینکه بازی دو تیم صبای قم و داماش گیلان از هفته پانزدهم از نیم فصل نخست یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15 و 15 دقیقه عصر امروز شنبه دوازدهم آذر ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود، شاگردان عبدالله ویسی نیز آخرین تمرین خود را پیش از این بازی، عصر جمعه در این ورزشگاه برگزار کردند.
در این تمرین سهراب بختیاری‌زاده کاپیتان تیم فوتبال صبای قم و یکی از مدافعان کلیدی این تیم در دیدارهای قبل لیگ برتر، در کنار سایر بازیکنان حضور نداشت که دلیل غیبت این بازیکن آسیب‌دیدگی بختیاری‌زاده با تجربه عنوان شد.
بختیاری زاده در حالی دیدار حساس صبای قم برابر داماش گیلان در هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر را از دست داد که در هفته چهاردهم در دیداری خارج از خانه صبای قم برابر تیم فوتبال نفت تهران به طور کامل برای صبای قم بازی کرد ولی در این بازی نمی‌تواند صبا را همراهی کند.
دیگر بازیکن مصدوم تیم فوتبال صبای قم برای دیدار هفته پانزدهم مقابل شاگردان ابراهیم قاسم پور در تیم فوتبال داماش گیلان، اکبر صادقی‌ هافبک محوری و بازی ساز تیم فوتبال صبای قم است که تداوم مصدومیتش در دقایق آغازین دیدار هفته چهاردهم مقابل تیم فوتبال نفت تهران دلیل غیبت وی در دیدار با تیم فوتبال داماش گیلان است.
صادقی بعد از اینکه مقابل نفت تهران از ابتدا در ترکیب اصلی بازی کرد، در دقایق میانی نیمه نخست آسیب دید و بلافاصله توسط عبدالله ویسی تعویض شد و به همین خاطر در این تمرین در کنار سایر بازیکنان صبای قم حضور نداشت.
سومین غایب سرشناس صبای قم در دیدار با تیم فوتبال داماش گیلان حسین حجازی پور هافبک سرعتی و تکنیکی این تیم خواهد بود که این بازیکن هم مقابل نفت تهران بازی کرد اما به دلیل مصدومیت یکی دیگر از محرومان صبای قم در این دیدار لقب گرفته است.
این در حالی است که مرور آخرین تاکتیک‌های دیدار با تیم فوتبال داماش گیلان از جمله مهم‌ترین دستورات و برنامه‌های کادر فنی صبای قم بود که عبدالله ویسی برای بازیکنان تیم فوتبال صبای قم در آخرین تمرین این تیم پیش از بازی با حریف گیلانی در نظر گرفت.
در این تمرین کریم اسلامی مهاجم گلزن تیم فوتبال صبای قم در حالی که در کنار دیگر نفرات صبا در حال تمرین کردن بود، ناگهان به شدت آسیب دید و بلافاصله زمین تمرین را ترک کرد تا مورد مداوای کادر پزشکی تیم فوتبال صبا قرار بگیرد.
دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و داماش گیلان از هفته پانزدهم از دور رفت مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را امروز علیرضا فغانی سوت می‌زند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول