اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پنجمین تساوی در پنجمین میهمانی؛

تساوی صبای نوین قم با عقاب تهران در هفته پایانی

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای نوین قم در آخرین دیدار خود در نیم فصل نخست مسابقات این فصل جام آزادگان، به یک امتیاز دیدار با عقاب تهران قناعت کرد.

تساوی صبای نوین قم با عقاب تهران در هفته پایانی
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، یازدهمین و آخرین هفته از دور رفت دیدارهای مرحله گروهی مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان، جمعه شب یازدهم آذر ماه با انجام چند مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان به انجام رسید و تیم صبای نوین قم در خانه تیم فوتبال عقاب تهران یک امتیاز از تساوی با میزبان خود کسب کرد.
در حالی که این مسابقات آخرین هفته دور رفت خود را پشت سر گذاشت، تیم فوتبال صبای نوین قم در دیداری خارج از خانه برابر تیم فوتبال عقاب تهران به میدان رفت و به پنجمین تساوی این فصل که سومین تساوی متوالی آنها نیز بود، تن داد.
در حالی که تعدادی از تماشاگران تیم فوتبال عقاب تهران نیز برای تماشای این دیدار به محل برگزاری مسابقه آمده بودند‌ تا عقاب نماینده قم یکی از تیم‌های بالانشین و مدعیان صعود از گروه دوم مسابقات این فصل لیگ آزادگان را متوقف کند که این اتفاق نیز رخ داد.
با اینکه شاگردان عباس رحمانی در خانه حریف بازی می‌کردند اما انگیزه آنها برای کسب پیروزی و سه امتیاز این مسابقه بسیار بالا بود و به همین خاطر بازیکنان صبای نوین بازی بسیار خوبی در نیمه نخست برابر عقاب تهران به نمایش گذاشتند.
در 45 دقیقه نیمه نخست مهدی آقایی برای صبای نوین قم گلزنی کرد تا صبای نوین در آستانه کسب سه امتیاز این دیدار قرار بگیرد اما در نیمه دوم اتفاقات مهمی در جریان بازی رخ داد که هم گل میزبان را به دنبال داشت و هم یک بازیکن صبای نوین از زمین بازی اخراج شد.
در 45 دقیقه دوم این دیدار بیشتر دقایق مسابقه در اختیار تیم فوتبال صبای نوین قم بود و تک تک بازیکنان این تیم سعی در ارائه نقش موثری در پیروزی تیم خود داشتند اما چند موقعیتی که این تیم ایجاد کرد، به سادگی توسط مهاجمان صبای نوین به هدر رفت و در ادامه تیم عقاب تهران موفق به گلزنی و تساوی کشاندن بازی حساس هفته یازدهم شد.
صبای نوین قم که هر دو بازی قبل خود با تیم‌های شهرداری لنگرود و شهرداری چابکسر را در خارج از خانه و زمین خود با تساوی به پایان برده بود، بدین ترتیب سومین تساوی متوالی را کسب کرد تا فرصت رسیدن به تیم استقلال ساری صدرنشین جدول رد‌ه‌بندی گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان را از دست بدهد.
تساوی در این بازی خارج از خانه از دیدارهای گروه دوم در حالی برای صبای نوین قم رقم خورد که این تیم بعد از دو تساوی متوالی در مسابقات لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان، 20 امتیازی شد و بدین ترتیب با کسب پنج پیروزی، پنج تساوی و یک باخت در نیم فصل نخست لیگ آزادگان به کار خود پایان داد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول