اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان:

شکار اعتقاد مردم هدف دشمن است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان گفت: شکار اعتقادهای دینی مردم هدف دشمن در تضعیف نظام اسلامی است.

شکار اعتقاد مردم هدف دشمن است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عزیز پورعزیزی صبح امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان به فعالیت قرارگاه فرهنگی استان اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن در تحلیل‌های خود برتری راهبرد و نقطه قوت نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سه محور رهبری، نیروی انسانی و باورها و اعتقادها می‌داند.
وی ادامه داد: دشمن در حرکتی هوشمندانه تلاش می‌کند نقاط قوت نظام اسلامی را به ضعف تبدیل کند.
پورعزیزی هدف نهایی دشمن را تضعیف و نابودی رهبری نظام، از بین بردن اتحاد و هویت مردم و شکار اعتقادهای دینی مردم عنوان کرد و افزود: دشمن در صورت موفقیت دیگر نیازی به جنگ سخت و حمله از بیرون ندارد و نظام از درون فرو می‌ریزد.
مسئول اجرایی اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی قرارگاه فرهنگ گیلان جنگ فرهنگی را راهبرد اصلی دشمن خواند و تصریح کرد: مقام معظم رهبری با تیزبینی ویژه نخستین شخصیتی بودند که هشدار رسمی این جنگ را اعلان کردند.
وی یکی از وظایف رهبری طبق اصل 110 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را اعلام جنگ و صلح ذکر کرد و بیان داشت: سال‌هاست که مقام معظم رهبری اعلان جنگ فرهنگی کرده‌اند و مسئولان و مردم را به دفاع فرهنگی فرا خوانده‌اند.
پورعزیزی با بیان اینکه مقام معظم رهبری شورای عالی انقلاب فرهنگی را عالی‌ترین مرکز در مسائل فرهنگی دانستند، خاطرنشان کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی اتاق فرمان و مرکز مهندسی فرهنگی کشور است.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان به رهنمودهای مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی مانند یک قرارگاه اصلی وظیفه سیاست‌گذاری راهبردی، هدایت دستگاه‌ها، مراکز تاثیرگذار فرهنگی و بخش‌های اجرایی را به عهده دارد.
وی راه مقابله با تهاجم فرهنگی جبهه استکبار را گسترش و تعمیق رسالت‌های فرهنگی انقلاب اسلامی در عرصه‌های اخلاق، رفتارهای فردی و اجتماعی، عقاید، باورهای دینی و مسایل سیاسی برشمرد و یادآور شد: در حال حاضر تهاجم عظیم و پیچیده‌ای در عرصه فرهنگ دنیا در جریان است.
پورعزیزی با اشاره به اینکه امام (ره) نخستین شخصیتی هستند که در مقام نظر و عمل یک نظام سیاسی را بر مبنای مردم‌سالاری دینی و ولایت فقیه مطرح و ایجاد کردند، ابراز داشت: نظام‌سازی طبق فقه اسلامی تا قبل از امام راحل سابقه نداشته است.
مسئول اجرایی اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی قرارگاه فرهنگ گیلان اصلاح و تکمیل مسیر حرکت را جزو متمم نظام‌سازی نامید و افزود: رصد و بررسی مداوم موجب تصحیح اشتباه می‌شود ضمن اینکه نواقص را برطرف کرده و نظام‌سازی را تکمیل می‌کند.
وی ولایت فقیه را انعطاف‌پذیری دستگاه ولایت توصیف کرد و اذعان داشت: مجموعه دستگاه‌های تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر که مقام معظم رهبری در راس آنها قرار دارد به طور دائم با انتخاب آنچه درست‌تر و کامل‌تر است، خود را مدام متحول کرده و با تکمیل نظام‌سازی کشور را به پیش می‌برد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول