اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون فرهنگی سازمان بنیاد شهید:

عفاف سپری در برابر آسیب‌های اجتماعی است / تهاجم فرهنگی جدید دشمن

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: رعایت حجاب و عفاف همچون سپری انسان‌ها را از آسیب‌های اجتماعی محافظت می‌کند. معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: رعایت حجاب و عفاف همچون سپری انسان‌ها را از آسیب‌های اجتماعی محافظت می‌کند.

عفاف سپری در برابر آسیب‌های اجتماعی است / تهاجم فرهنگی جدید دشمن
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، رضا مومنین ظهر امروز در همایش نماز و عفاف که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در سالن پیامبر اعظم استانداری مرکزی برگزار شد، اظهار داشت: یکی از عوامل موثر در کاهش آسیب‌های اجتماعی و مصونیت جامعه رعایت حجاب و عفاف است که باید هم از سوی مردان و هم از سوی زنان مورد توجه قرار گیرد.
وی تصریح کرد: بدون شک تا زمانی که مسئله عفاف و حجاب از سوی افراد جامعه به ویژه زنان رعایت شود، آن جامعه دچار فساد نخواهد شد، اما مادامی که به این مسئله توجه نشود، نظم جامعه دچار اختلال شده و آرامش از جامعه رخت خواهد بربست.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با تاکید بر اینکه در قرآن کریم به رعایت حجاب سفارش شده است، خاطر نشان کرد: در دین مبین اسلام مسئله حجاب مورد سفارش و تاکید قرار گرفته به طوری که خداوند در قران کریم خطاب به پیامبر(ص) می‌فرماید، ای پیامبر به زنان با ایمان بگو زینت خود را آشکار ننمایند، مگر آنچه نمایان است و زیور خویش آشکار نکنند، مگر برای محارم خود، چراکه در قلب برخی مردان مرض و بیماری وجود دارد.
مومنین گفت: امروز دشمنان به دنبال ترویج بی‌بند و باری در بین جوانان هستند تا از این طریق بتوانند به خواسته‌های خود دست یابند.
وی تاکید کرد: دشمنان اسلام در قالب تهاجم فرهنگی سعی در به انحراف کشیدن افکار جوانان دارند که با رعایت حجاب و عفاف و خواندن نماز اول وقت می‌توان در برابر توطئه‌های و وسوسه‌های آنان ایستادگی کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی نیز گفت: برگزاری این همایش نقش بسیار موثری در انس و آشنایی جوانان با معارف غنی اسلامی، اهتمام به برپایی نماز اول وقت، نشر فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه دارد.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هنرمند افزود: برگزاری همایش عفاف و نماز در سال‌های اخیر به صورت جدی در دستور کار بنیاد شهید استان قرار گرفته و خوشبختانه هر سال با استقبال بیشتری نسبت به سال گذشته مواجه می‌شود.
وی تصریح کرد: ‌با اعلام فراخوان ارسال مقالات به دبیرخانه این همایش با موضوع نماز در قرآن و حدیث 20 مقاله به این همایش ارسال شد که از این تعداد سه مقاله به‌عنوان آثار برتر شناخته شد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول