اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

حجت‌الاسلام نقویان:

محتویات تلفن‌های همراه فرزندان نمونه تهاجم فرهنگی است

خبرگزاری فارس: استاد اخلاق حوزه و دانشگاه تاکید کرد: ‌امروز محتویات تلفن‌های همراه فرزندان نمونه تهاجم فرهنگی است.

محتویات تلفن‌های همراه فرزندان نمونه تهاجم فرهنگی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، حجت‌الاسلام ناصر نقویان بعد از ظهر امروز در نشست فرهنگی در این شهرستان اظهار داشت:‌ دشمنان هجمه بی‌سابقه فرهنگی علیه جمهوری اسلامی و جوانان را از طریق ماهواره‌ها و حتی گوشی‌های همراه آغاز کرده‌اند.
وی اضافه کرد: امروز حتی در خانه های ما نیز تهاجم فرهنگی نفوذ پیدا کرده و آسایش و امنیت را از ما گرفته است که نمونه‌های زیادی از آن حتی در گوشی‌های همراه پسران و دختران ما وجود دارد.
نقویان با اشاره به اینکه پس از شناخت نقشه های دشمنان باید راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی نیز تعریف شود، افزود:‌ یکی از مهم‌ترین راه‌ها تقویت بنیه های فرهنگی و اعتقادی جوانان است.
وی تصریح کرد: امروز هیچ راهی نداشته جز اینکه برای مقابله با این خطر بزرگ خانه و خانواده تقویت شوند.
این استاد حوزه و دانشگاه بر تقویت خانه و خانواده تاکید کرد و گفت: امروز کشتی نجات مردم از این سیلاب فرهنگی، تقویت خانه و خانواده است.
وی همچنین به پدران و مادران توصیه کرد که رابطه خود را با فرزندان گرم و صمیمی نگه داشته و برای فراهم کردن این محیط بکوشند.
نقویان با تاکید بر اینکه دشمنان هر کار نیز انجام دهند، دنیا رو به بیداری خواهد رفت، اظهار داشت: نشانه آن همین تحولات منطقه و جنبش‌های بیداری اسلامی است که کشورهای منطقه را فرا گرفته است.
وی همچنین از جنبش وال‌استریت به عنوان نمونه دیگر از این بیداری عنوان کرد و گفت: این جنبش‌ها نشان دهنده بیداری مردم علیه دولت‌ها و حکومت‌های فاسد است.
این مراسم به همت پایگاه بسیج و امور فرهنگی مجتمع صنعتی اسفراین برگزار شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول