اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان:

میدان مبارزه با تهاجم فرهنگی را خالی نمی‌کنیم

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: میدان مبارزه با تهاجم فرهنگی را در خوزستان خالی نمی‌کنیم و همیشه در این میدان خواهیم ماند.

میدان مبارزه با تهاجم فرهنگی را خالی نمی‌کنیم
 به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن شاهوارپور عصر امروز در آیین تجلیل شماری از ضابطین نمونه امر به معروف و نهی از منکر اهواز افزود: اگر چه حجم برنامه‌های کارشکنانه دشمنان برای تاثیر بر فرهنگ و عقیده ملت ما بالاست، اما هیچ‌گاه عرصه مبارزه را خالی نخواهیم کرد زیرا در این صورت آنان مجال مدیریت بر افکار و عقاید را خواهند یافت.
وی افزود: مصادیق وجود این هجوم خطرناک و نرم دشمن را می‌توان در مسائل مختلفی نظیر پوشش افراد مشاهده نمود که مشکلات عدیده‌ای را به جامعه تحمیل کرده است.
‌وی گفت: به فضل الهی حرکت رو به جلویی برای مقابله با این گونه تهاجمات دشمنان در سراسر کشور از جمله در خوزستان وجود دارد. 
شاهوارپور در ادامه با اشاره به مسئولیت خطیر و سنگین ضابطین امر به معروف و نهی از منکر مناطق مختلف اظهار داشت: این قشر می‌بایست با زبان نرم و به گونه‌ای که جامعه نیز پذیرا باشد به تبیین خطرات هجوم و جنگ نرم دشمن پرداخته، از سویی در مقابل هنجارشکنی‌های متاثر از تفکرات بیگانگان مقاومت کنند.
وی گفت: لازم است در این راستا تجربیات موجود به آمرین و ناهیانی که به تازگی قدم در این عرصه مهم نهاده‌اند انتقال یابد و در ارزیابی‌ها نیز از اتکای صرف به نظام آماری پرهیز شود.
شاهوارپور در بخش دیگری با ابراز تاسف نسبت به مشاهده برخی ناهنجاری‌ها در خوزستان در زمان حاضر، از جمله کشف حجاب در ملا عام، گزارش اختلاط زن و مرد در برخی مراسم‌ها، استفاده از تصاویر و نمادهای کفرآمیز در تعدادی از اماکن تجاری، گرایش به سگ گردانی، مبادرت به پخش موسیقی با صدای بلند و آزاردهنده در خیابان‌ها و اماکن عمومی و نظیر آن اظهار داشت: در جامعه ای که اراده کرده مطابق اخلاق و موازین اسلامی گام بردارد وجود چنین معضلاتی زیبنده و قابل قبول نیست و برخورد قاطع و جدی با آن در دستور کار ستاد احیا قرار دارد.
فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با تشریح زوایای مختلف جنگ نرم دشمنان ،بیشترین آسیب را در چنین جنگی متوجه قشر جوان جامعه دانست و خود و دیگر دست‌اندرکاران ستاد احیا را مکلف به جلوگیری از تسری هجوم در این قشر و به کارگیری صحیح روش‌های ارشادی دانست.
شاهوارپور همچنین بر ضرورت گزینش ضابطین شایسته برای حضور در ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر خوزستان تاکید کرد و خواستار آموزش این افراد به منظور ارتقا کیفی کار شد.
فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: مشاهده این گونه تخطی‌های های اخلاقی به ویژه در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با برخورد جدی متولیان ستاد احیا در این استان مواجه خواهد شد.
 وی در عین حال تکلیف ضابطین ستاد احیا امر به معروف و نهی را منحصر به معضلات و مشکلات فرهنگی ندانست و تقابل با مسائل و مشکلاتی نظیر کم فروشی، کشف گروه های فحشا و هر آنچه با موازین اسلامی در منافات است را از سوی عوامل اجرایی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر خواستار شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول