اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری قزوین خبر داد:

آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان برای فصل زمستان

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری قزوین گفت: دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان استان از آمادگی مناسبی برای ورود به فصل زمستان برخوردارند.

آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان برای فصل زمستان
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین مجید نادری در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و طرح امداد زمستانه بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان استان در حال حاضر از آمادگی مناسبی برای ورود به فصل زمستان برخوردارند.
وی ادامه داد: در مواقع بروز بحران دستگاه‌های اجرایی با به فعلیت درآوردن امکانات بالقوه می‌توانند به طور مناسبی برای مقابله با بحران و امدادرسانی به مردم تلاش کنند تا موقعیت بحرانی به موقعیت عادی تبدیل شود.
سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری قزوین اضافه کرد: مادامی که یک مشکل یا بحران رخ می‌دهد همه‌ دستگاه‌های اجرایی باید آمادگی لازم را داشته باشند ولی یکی از دستگاه‌ها باید به عنوان محور باشد.
وی تصریح کرد: در بحث راه‌ها اولویت با آزاد راه‌ها، راه‌های اصلی و سپس راه‌های فرعی و روستایی است و این امر نباید این تصور را در اذهان به وجود آورد که به راه‌های روستایی توجه نمی‌شود.
نادری عنوان کرد: در حال حاضر 50 درصد اعتبارات استان در حوزه نگهداری تجهیزات است، در مواقع بروز بحران از ظرفیت‌های آموزش و پرورش و اوقاف نیز باید به نحو مطلوب استفاده لازم صورت گیرد.
وی از مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان خواست تا در صورت نیاز به تجهیزات سنگین با پیگیری از طریق وزارتخانه‌های خود برای اخذ مصوبه هیئت دولت تلاش لازم را داشته باشند.
همچنین به گزارش روابط عمومی استانداری قزوین، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قزوین در جلسه کارگروه تخصصی پژوهش، فناوری و تحول اداری استان قزوین اظهار کرد: موضوع نظرسنجی از رضایت ارباب رجوع به دستگاه‌های اجرایی در چارچوب قوانین و آیین‌نامه‌های ابلاغی سالانه در دی ماه اجرا می‌شود که این امر امسال نیز انجام خواهد شد.
عباسعلی درافشانی اضافه کرد: نتایج حاصله از این نظرسنجی در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی نیز تأثیرگذار است، باید در این خصوص اطلاع‌رسانی مناسبی صورت گیرد تا مردم ضمن همکاری با مجریان طرح در تحقق آن نیز مشارکت داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه میزان رضایتمندی مردم از دستگاه‌های اجرایی طی سال‌هایی که طرح نظرسنجی برگزار شده روند رو به رشدی را نشان می‌دهد، تصریح کرد: سال گذشته میزان رضایت مردم از دستگاه‌های اجرایی استان بیش از 80 درصد بوده است که امیدواریم با تلاش بیشتر دستگاه‌های اجرایی این میزان به بالاترین حد خود برسد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار در ادامه به ایجاد کارگروه تخصصی پژوهش، فناوری و تحول اداری استان اشاره کرد و گفت: این کارگروه از تلفیق سه کارگروه تحول و بهره‌وری، پژوهش، آموزش و تحقیقات و فناوری اطلاعات ایجاد شده است، با ایجاد این کارگروه تخصصی نواقص سه کارگروه قبلی مرتفع و خروجی جلسات کارآمدتر خواهد بود.
وی استفاده از ظرفیت نخبگان استان در اجرای امور به خصوص موارد خاص و ضروری را مورد تأکید قرار داد و افزود: باید ساز و کار مشخصی تعیین شود تا از این ظرفیت غنی به خوبی در موارد مختلف استفاده کرد.
در ادامه جلسه مدیرکل دفتر منابع انسانی استانداری قزوین بیان کرد: پس از تصویب برنامه‌های هفت‌گانه تحول در نظام اداری در سال 82 هر ساله نظرسنجی از مراجعان به دستگاه‌های اجرایی استان به عمل آمده که امسال نیز این امر محقق می‌شود.
سید محمدکریم حسینی یادآور شد: این طرح با تصویب قانون مدیریت خدمات کشوری نیز به اجرا در آمد و امسال نیز نظرسنجی از مراجعان به دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود، از زمان آغاز این طرح تاکنون از 63 هزار و 349 نفر نظرسنجی و مصاحبه به عمل آمده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول