اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

حفاری‌ها در زمستان نباید سبب نارضایی مردم شود

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: حفاری‌های غیر‌ضرور در فصل زمستان و بارندگی‌ها نباید اسباب نارضایتی و گله‌مندی مردم را در خدمات‌رسانی شهری فراهم کند.

حفاری‌ها در زمستان نباید سبب نارضایی مردم شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری پیش از ظهر امروز در جلسه توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در استان اردبیل اظهار داشت: اگر قرار است در قالب طرح توسعه فیبر نوری حفاری در شهر انجام شود باید به غیر از موارد اضطراری و ضروری آن را در سایر فصول انجام دهیم تا در فصل بارش و سرما زمینه آزار و اذیت همشهریان فراهم نشود.
فرماندار اردبیل افزود: ما خوشحال هستیم که با توجه دولت خدمتگزار، اردبیل در اولویت اجرای این طرح توسعه‌ قرار گرفته است اما باید به موقعیت زمانی و وضعیت جغرافیایی، مسایل و مشکلات و نقاط قوت و ضعف دقت و توجه داشته باشیم تا کار بدون وقفه و به شکل مناسب اجرایی شود.
وی ضرورت زمان‌بندی در اجرای این پروژه را با اهمیت توصیف کرد و گفت: در مناطقی که قرارگاه خاتم با مشکل معارض روبرو است نباید با به میان کشیدن مسایل مالی طمع عده‌ای افراد فرصت‌طلب را برانگیزد، بلکه با همراهی معتمدان، دهیاران و روسای شوراهای شهر و روستا می‌توان ضمن ادای حق و حقوق افراد سطح توقعات را پایین نگه داشت.
این مسئول ابراز داشت: اگر در این حوزه مدیریت نشود توقعات بالا رفته و این افراد در دادن رضایت و رفع معارض هزینه‌های سنگینی را پیشنهاد می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در این جلسه از آمادگی این مرکز برای همکاری در اجرای طرح فیبر نوری خبر داد و اظهار داشت: در شرایط قانونی نیاز به اخذ ماده یک وجود ندارد اما اگر مجوزی در این زمینه نیاز باشد حتی خارج از وقت اداری در کمتر از 12 ساعت آن را صادر می‌کنیم.
عادل عبد‌ایمانی اضافه کرد: در قالب طرح توسعه فیبر نوری اگر قرار است عملیات اجرایی این پروژه از اراضی کشاورزی بگذرد نیازی به پرداخت خسارت نخواهد بود و ما با استعلام از سه دستگاه محیط ‌زیست، دستگاه صادر‌کننده مجوز و مسکن و شهرسازی به سرعت به درخواست‌ها جواب می‌دهیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه مدیرعامل شرکت برق استان اردبیل علیرضا علیزاده نیز رعایت حریم  به شکل استاندارد را در نقاط تلاقی و موازی ضروری دانست و گفت: اگر رعایت حریم انجام شود ما دیگر در حفاری و احتمال ضربه زدن به دیگر زیرساخت‌ها با مشکل مواجه نخواهیم بود.
در این جلسه یکی از مسئولان نیروی انتظامی نیز ضرورت توسعه فیبر نوری در ارائه خدمات بهتر در قالب دولت الکترونیک و پلیس +10  را یادآور شد و خواستار همکاری بیشتر دستگاه‌های خدمات‌رسان به ویژه راه‌ و ترابری و مخابرات در دایر کردن تجهیزات و امکانات پلیس برای دریافت امواج، راه‌اندازی سامانه‌ دوربین‌های مدار بسته و همچنین تقویت مدارهای رادیویی و بی‌سیم شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول