اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نظارت بر طرح‌های توسعه بهره‌وری وزارت نفت مطرح کرد:

روند مطلوب بهره‌وری بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس نظارت بر طرح‌های توسعه بهره‌وری وزارت نفت از روند مطلوب بهره‌وری بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر خبر داد.

روند مطلوب بهره‌وری بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمد متقی بعد از ظهر امروز در پایان بازدید سه‌روزه از بخش‌های مختلف بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر اظهار داشت: سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در سراسر کشور خدمات بهداشتی و درمانی متنوعی ارائه می‌کند و شاهد فعالیت مناسب این سازمان در استان بوشهر هستیم.
وی افزود: علاوه بر ارائه خدمات به کارکنان صنعت نفت شاهد خدمات‌رسانی به مردم بومی شهرستان‌های کنگان و جم و عسلویه هستیم و این امر موجبات رضایت خاطر مردم را فراهم کرده است.
رئیس نظارت بر طرح‌های توسعه بهره‌وری وزارت نفت خاطرنشان کرد: روند ارائه خدمات در گستره مراکز درمانی این مدیریت در حوزه عملیاتی پارس جنوبی بسیار رضایت‌بخش است.
متقی گفت: عملکرد بهداشت و درمان بوشهر در ارتباط با اجرای مصادیق طرح تکریم ارباب رجوع و بهبود فرآیند انجام کارها و برنامه‌های در نظر گرفته شده در راستای افزایش بهره‌وری در بخش سلامت، مورد بازدید و بررسی قرار گرفت و مردم از اقدامات ارزشمند این مجموعه راضی هستند. 
رئیس روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر نیز در جریان بازدید کارشناسان اداره کل بهره‌وری و توسعه کارآفرینی از بخش‌های مختلف این مدیریت با اشاره به طرح تکریم ارباب رجوع در بیمارستان توحید جم، تصریح کرد: فعالیت و خدمت به مردم در این بیمارستان با محوریت تکریم بیماران و ارباب رجوع انجام می‌شود.
عبدالرضا مظفری یادآور شد: نظرسنجی از مراجعین در بیمارستان به صورت روزانه و اتفاقی و با حضور رابط‌های طرح تکریم طبق فرم‌های استاندارد انجام می‌پذیرد و پس از دوره‌های سه ماهه نتایج پس از جمع‌بندی و رسم نمودار و آنالیز آماری در کمیته‌های مربوطه مورد بررسی قرار می‌گیرد و به تمامی واحدها نیز اعلام می‌شود.
کارشناسان اداره کل بهره‌وری و توسعه کارآفرینی وزارت نفت در سفر خود به جم از بخش‌های مختلف بیمارستان توحید جم، درمانگاه خانواده شهید تندگویان، درمانگاه خانواده توحید، درمانگاه خانواده پردیس، مرکز سلامت کار مجتمع گاز پارس جنوبی، مرکز سلامت پتروشیمی پازارگاد و مرکز بهداشتی و درمانی پتروشیمی برزویه بازدید کردند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول