اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بازرگانی مراغه:

60 فقره تخلف آرد و نان در مراغه مورد پیگیری قرار گرفت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی مراغه گفت: در یک ماه گذشته 60 فقره پرونده تخلف حوزه آرد نان در این شهرستان مورد بررسی قرار گرفته است.

60 فقره تخلف آرد و نان در مراغه مورد پیگیری قرار گرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، باقر اصل‌نجاری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها و آزادسازی آرد و نان، با تصویب هیئت دولت مسئولیت برگزاری جلسات و پیگیری کارگروه آرد و نان به ادارات بازرگانی محول شده است.
وی تصریح کرد: این کارگروه با عضویت  ادارات جهاد کشاورزی، فرمانداری، شرکت غله و خدمات، تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و درمان، اداره استاندارد و با مدیریت بازرگانی در شهرستان‌ها تشکیل می‌شود.
رئیس اداره بازرگانی مراغه، هدف از تشکل کارگروه را نظارت بر حسن اجرای مصوبات، همکاری و هماهنگی با دستگاه‌های ذی‌ربط همچنین نظارت بر کمیت و کیفیت تولید گندم و آرد دانست.
اصل‌نجاری افزود: رسالت کارگروه که همان کنترل کیفیت آرد و نان است، بزرگ‌ترین رسالت خدمت به مردم بوده و ابتدا باید مشکلات نانوایان را مشاهده و بررسی و در مرحله بعد به سمتی برویم که مشکلات مردم در این زمینه حل شود.
وی، در خصوص تشکیل تیم‌های بازرسی ویژه آرد و نان ادامه داد: این تیم‌‌ها در حال بازرسی و رسیدگی به شکایات بوده و در ماه گذشته 60 فقره پرونده واحدهای متخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.
رئیس کارگروه آرد و نان شهرستان مراغه در ادامه گفت: اخذ شکایات و گزارشات مردمی مربوط به آرد و نان توسط ستاد خبری صورت می‌گیرد و با همکاری اتحادیه مربوطه نصب برگ‌های 124 ستاد خبری در معرض دید مشتریان در واحد نانوایی الزامی است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول