اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دلند:

رسانه‌ها در نقل حادثه کربلا به درستی عمل کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه دلند گفت: رسانه‌ها در نقل حادثه کربلا به درستی عمل کنند تا از طریق زبان هنر برای ابلاغ پیام اسلام به بهترین نحو رسالت خویش را به انجام برسانند.

رسانه‌ها در نقل حادثه کربلا به درستی عمل کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام علی‎اکبر نصرتی عصر جمعه در جمع عزاداران سیدالشهدا در مسجد اعظم شهدای گرگان اظهار داشت: عشق و علاقه مردم به سید و سالار‎ شهیدان سبب شده تا در برگزاری مراسمات باشکوه عزاداری، خودشان هزینه کنند تا پرچم عزای حسین (ع) همچنان پابرجا بماند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان صف در صف ایستاده‎اند تا هدف عاشورا تحریف شود، ابراز داشت: عظمت شخصیت‎های عاشورا اجازه نمی‎دهد تا دشمنان به هدف شوم‎شان برسند تا دلدادگان راه حق کوچک شمرده شوند.
این مسئول متذکر شد: عظمت مظلوم همیشه سبب جاری شدن اشک انسان عارف می‎شود و امام حسین (ع) عظمتی است که تاریخ را به گریه در آورده است.
امام جمعه دلند خاطرنشان کرد: مخالفان اسلام همواره سعی دارند تا فرهنگ عاشورا به صورت منطقه‌ای و یا قبیله‎ای نمایان شود تا آن را محدود به حصاری خاص کرده و هدف نهضت امام حسین (ع) را محصور کنند.
نصرتی به جایگاه والای امام حسین (ع) در نزد خداوند اشاره کرد و بیان داشت: امام حسین (ع) را باید در آیات قرآن نظاره‎گر شد چرا که او آیه تطهیری است که در دامان پیامبر عظیم الشان اسلام، رشد و تربیت یافته است.
وی یادآور شد: گفتمان امام حسین (ع) برای نجات اسلام، امامت و ولایت است که گفتمانی بر پایه عدالت است چرا که سخنان گرانبهایش همپای آیات قرآن است و او را مصداق آیه مباهله می‎نامند.
امام جمعه دلند اذعان داشت: در بحث رسانه‎ها، پیام باید بر بال رسانه بنشیند و اصحاب رسانه که پیام رسانه‎ای اسلام و انقلاب را به گوش مردم می‎رسانند ضروری است تا در نقل حادثه کربلا به درستی عمل کنند تا از طریق زبان هنر برای ابلاغ پیام اسلام به بهترین نحو رسالت خویش را به انجام برساند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول