اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان امام جیرفت خبر داد:

افتتاح بخش نوزادان بیمارستان جیرفت در بهمن ‌ماه جاری

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان جیرفت گفت: بخش nicu «نوزادان» این بیمارستان که حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، در 22 بهمن‌ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح بخش نوزادان بیمارستان جیرفت در بهمن ‌ماه جاری
پهلوان شمس امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: برای ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر به امکانات بیشتری نیازمند هستیم.
وی افزود: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که می‌توان برای برطرف کردن کمبودها و مشکلات این بیمارستان انجام داد، جذب حمایت‌های مردمی است که می‌تواند، بسیار مؤثر باشد.
شمس تصریح کرد: با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، به زودی یک دستگاه سی‌تی‌اسکن در بیمارستان امام خمینی (ره) راه‌اندازی می‌شود.
وی ابراز داشت: همچنین بخش nicu «نوزادان» این بیمارستان که حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، در 22 بهمن‌ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
شمس بیان داشت: با افزایش تعداد پزشکان متخصص در رشته‌های مختلف که در بیمارستان امام (ره) صورت گرفته است، در آینده نزدیک دسترسی بیشتری به پزشک ایجاد می‌شود.
وی عنوان کرد: برنامه‌هایی نیز برای توسعه فضای فیزیکی بخش ccu اورژانس در دستور کار قرار دارد.
 شمس با اشاره به اینکه در حال حاضر چهار اتاق عمل در این بیمارستان وجود دارد، خاطرنشان کرد: یک اتاق عمل دیگر نیز به زودی به بهره‌برداری می‌رسد که سبب کاهش اعزام بیمار به کرمان می‌شود.  
وی از تعمیر آزمایشگاه بیمارستان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اذعان داشت: در زمینه فرهنگ‌سازی حمایت‌های مردمی در راستای تعمیر و تجهیز بیمارستان باید کار بیشتری صورت گیرد.
شمس همچنین با اعلام احداث یک مسجد در بیمارستان امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: ساخت این مسجد تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که به زودی راه‌اندازی می‌شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول