اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهریور ۹۱ انجام می شود؛

افتتاح بیمارستان 160 تختخوابی برازجان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل مسکن و شهرسازی استان بوشهر از راه‌اندازی بیمارستان 160تختخوابی برازجان در شهریور سال 91 خبر داد.

افتتاح بیمارستان 160 تختخوابی برازجان
علیرضا صفایی بوشهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: اداره کل مسکن و شهرسازی استان در راستای اجرای پروژه‌های بزرگ و ملی موجود در استان تلاشی مضاعف دارد و هم‌اکنون در بسیاری از طرح‌ها در سه شیفت کاری و با همه امکانات و تجهیزات فعال هستیم.
وی افزود: هم‌اکنون بیمارستان برازجان و بیمارستان بزرگ بوشهر جزو اولویت‌های اداره مسکن و شهرسازی هستند و تلاش داریم ضمن رعایت استانداردها و کیفیت لازم در اسرع وقت این طرح‌ها را تحویل دهیم.
سرپرست اداره کل مسکن و شهرسازی استان بوشهر از راه‌اندازی بیمارستان 160 تختخوابی برازجان در شهریور سال 91 خبر داد و خاطرنشان کرد: این بیمارستان بزرگ و مهم در شهر برارجان مرکز شهرستان دشتستان در دست ساخت است و در ماه‌های اخیر روند خوبی در احداث این بیمارستان ایجاد شده است.
صفایی‌بوشهری تصریح کرد: تاکنون بیش از هشت میلیارد تومان به این بیمارستان تزریق شده و امسال نیز 60 میلیارد ریال جذب شده و هم‌اکنون پیشرفت فیزیکی این بیمارستان مجهز بیش از 76 درصد است.
وی اضافه کرد: این بیمارستان در شهریور سال آینده تحویل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر می‌شود که البته این دانشگاه نیز در کمترین زمان نسبت به تجهیز بیمارستان اقدام می‌کند.
وی از تزریق 64 میلیارد ریال به بیمارستان 200 تختخوابی بوشهر خبر داد و گفت: امسال 64 میلیارد ریال اعتبار مصوب ملی برای بیمارستان بوشهر پیش‌بینی شده که تاکنون 46 میلیارد ریال آن جذب شده است.
سرپرست اداره کل مسکن و شهرسازی بوشهر از پیشرفت 97 درصدی بیمارستان بزرگ بوشهر خبر داد و اظهار داشت: تا آذرماه این بیمارستان به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تحویل می‌شود.
صفایی‌بوشهری عنوان داشت: در مذاکراتی که با دکتر حیدری رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر داشته‌ایم، دانشگاه بوشهر اقدام به نیاز سنجی تجهیزات و خرید وسایل کرده و پیش‌بینی می‌شود که در دهه فجر امسال این بیمارستان مهم و ارزشمند به بهره‌برداری برسد.
وی تصریح کرد: در سال جهاد اقتصادی شاهد تلاش دوچندان مسئولان در مسیر رشد و توسعه استان هستیم و در بحث مسکن مهر نیز موفقیت‌های ارزنده‌ای در سال جاری داشته‌ایم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول