اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهاوند خبر داد:

افتتاح بیمارستان نهاوند تا سال 92

خبرگزاری فارس: فرماندار نهاوند گفت: بیمارستان 160 تختخوابی نهاوند تا خرداد ماه 92 به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح بیمارستان نهاوند تا سال 92
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، اسماعیل زارعی‌کوشا در جمع خبرنگاران از اتمام پروژه 17 واحد مسکونی ویژه پزشکان با 600 میلیون تومان اعتبار اولیه خبر داد و اظهار کرد: این پروژه هر چند از مصوبات دور نخست سفر هیئت دولت به استان است اما به دلایل مختلف از جمله ضعف بنیه مالی پیمانکار بعد از گذشت بیش از پنج سال آماده افتتاح است.
وی گفت: پیگیری‌های مناسب مسئولان استان و شهرستان در به نتیجه رسیدن این پروژه نقش بسزایی داشته که گام مهم و مؤثری در اسکان پزشکان به ویژه پزشکان متخصص است.
فرماندار نهاوند در ادامه با اشاره به ساخت بیمارستان 160 تختخوابی نهاوند تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی مناسب این پروژه همانند نگینی در سطح شهرستان نهاوند می‌درخشد که سبب خوشحالی مردم نهاوند شده و از برکات سفرهای هیئت دولت به استان‌ها و شهرستان‌ها است.
وی از اختصاص اعتباری حدود 19.5 میلیارد تومان برای این پروژه خبر داد و عنوان کرد: سالانه حدود 3.5 میلیارد تومان به این پروژه اعتبار مالی اختصاص می‌یابد که طبق قول معاون وزیر مسکن باید تا خردادماه سال 92 به بهره‌برداری کامل برسد.
زارعی‌کوشا در ادامه سخنان خود بیان کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 6 هزار متر‌مربع در حال ساخت است.
وی همچنین از ایجاد دانشکده پیراپزشکی در نهاوند و پذیرش دانشجو در مهر ماه امسال در دو رشته فوریت‌های پزشکی و تکنسین اتاق عمل در نهاوند خبر داد و خاطرنشان کرد: در بخش بهداشت و درمان مصوبات درخور شأن و مناسبی برای نهاوند از محل سفرهای هیئت دولت داشته‌ایم که سبب نوعی نشاط اجتماعی و افزایش سرانه سلامت شهروندان نهاوندی می‌شود.
کرم‌رضا پیریایی، استاندار همدان نیز به انجام برخی پروژه‌های عمرانی برای ایجاد بسترهای مناسب درمانی و بهداشتی در حوزه استان همدان اشاره ‌و اظهار کرد: پروژه‌های 17 واحد مسکونی ویژه پزشکان و همچنین ساخت بیمارستان 160 تختخوابی نهاوند سبب تحول در بخش درمان و بهداشت نهاوند می‌شوند.
انتهای پیام،/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول