اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه موقت رشت:

جنگ علیه ایران به خیابان‌های رژیم صهیونیستی کشیده می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت رشت گفت: در صورتی که جنگی علیه ایران آغاز شود این جنگ دیگر در مرزهای ایران محدود نمی‌شود بلکه به خیابان‌های رژیم صهیونیستی کشیده می‌شود.

جنگ علیه ایران به خیابان‌های رژیم صهیونیستی کشیده می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده امروز در نماز جمعه این شهر توجه به ویژگی‌ اخلاقی حضرت آدم در قرآن را بیان ‌و اظهار کرد: گریه فراوان حضرت آدم از ویژگی‌های این پیامبر بود و حضرت آدم نخستین انسان ملکف بر زمین بود و تنها موجودی که امانت الهی را پذیرفت.
وی با بیان اینکه انسان در هر مرتبه‌ای که باشد باید به دلیل خطاهایش به درگاه خداوند توبه کند، افزود: تمام انسان‌ها در معرض اشتباه هستند و یکی از راه‌هایی که انسان در زندگی مایوس نمی‌شود، توبه است.
خطیب موقت رشت با اشاره به اینکه گناه کردن به نفس انسان ضرر می‌رساند، تصریح کرد: خداوند توبه را برای تمام افراد قرار داده است.
وی در ادامه به تبلیغات گسترده غربی‌ها علیه ایران اشاره و عنوان کرد: در طول انقلاب اسلامی تهدیدها وجود داشته است و آمریکایی‌ها سناریوی سفیر عربستان را آغاز کردند و با گزارش آمانو می‌خواهند ایران را تهدید کنند.
شفیعی‌زاده ادامه داد: دشمنان باید بدانند آزموده را آزمودن خطاست و در دوران جنگ تحمیلی تمام دنیا از صدام حمایت کردند و نتوانستند نتیجه بگیرند و سرانجام صدام را نیز همه دیدند اما اکنون وضعیت ما با اوایل انقلاب تفاوت دارد.
وی اضافه کرد: از سال 67 تاکنون که از پایان جنگ می‌گذرد غربی‌ها می‌دانند جمهوری اسلامی ایران سال 90 با جمهوری اسلامی 58 متفاوت است.
امام جمعه موقت رشت افزود: ایران موشک‌های با برد 2 هزار کیلومتر را به نمایش گذاشته است در حالی که هیچ کشوری در دنیا سلاح‌های راهبردی خود را به نمایش نمی‌گذارد.
وی با تصریح بر اینکه موشک‌های ایران کمترین خطا را در دنیا دارند، خاطرنشان کرد: در صورتی که جنگی علیه ایران آغاز شود این جنگ دیگر در مرزهای ایران محدود نمی‌شود بلکه به خیابان‌های رژیم صهیونیستی کشیده می‌شود.
شفیعی‌زاده بیان کرد: ارتش صهیونیستی در مقابل حزب‌الله شکست خورد در صورتی که سلاح‌های حزب‌الله در مقابل سلاح‌های ایران اسباب‌بازی است.
وی با بیان اینکه عقبه جمهوری اسلامی ایران در منطقه قوی است، اظهار کرد: با نخستین حمله به ایران تمام منطقه درگیر جنگ می‌شوند.
خطیب موقت رشت با اشاره به اینکه در حال حاضر مردم منظقه با آمریکایی‌ها همکاری نمی‌کنند، عنوان کرد: با کوچک‌ترین حمله به ایران بسیجیان ما در مدت چند ساعت تمام عربستان را در می‌نوردند.
وی با تصریح بر اینکه عربستان به شیعیان بحرین تعدی کرده است، افزود: امروز دولت و مردم عراق با ایران همراه هستند و آمریکایی‌ها عقده سپاه قدس را از عراق دارند و بعدها مشخص می‌شود که سپاه قدس ضربه بزرگی را به آمریکایی در عراق زده و مردم کشورهای مصر، تونس، سودان و دیگر کشورهای منطقه از آمریکا حمایت نمی‌کنند.
شفیعی‌زاده سرمایه اصلی نظام اسلامی را وجود جوانان شهادت‌طلب دانست و ادامه داد: تهدیدهای دشمنان تاثیری ندارد.
وی به انتخابات مجلس نهم اشاره و اظهار کرد: حدود سه ماه به انتخابات مجلس نهم باقی مانده و انتظار نظام اسلامی این است که مردم در انتخابات حضوری پرشور داشته باشند.
خطیب موقت رشت متذکر شد: به جریان اصولگرا تذکر می‌دهم که آرامش را به کشور بازگرداند و دوران اصلاحات از نظر فرهنگی کشور را 20 سال به عقب برد و فرهنگ دینی مردم را تخریب کردند و نابسامانی‌های امروز جامعه مربوط به آن دوران است.
وی با اشاره به اینکه مظاهر دین و حجاب را نماد عقب‌ماندگی معرفی کردند، تصریح کرد: تمام مردم در دوران اصلاحات خون دل خوردند و در سال 84 موضوع تغییر کرد و اصلاح‌طلبان دیگر رای نیاوردند.
شفیعی‌زاده با بیان اینکه اصلاح‌طلبان با موضع‌گیری‌های خود می‌خواهند آرامش کشور را به‌هم بریزند، عنوان کرد: جریان انحرافی موقعیت را مناسب شمرده و در تمام استان‌ها فعالیت می‌کنند.
وی افزود: اصولگرایان باید بدانند جریان انحرافی و اصلاحات در مقابل نظام صف‌آرایی کردند.
امام جمعه موقت رشت عملکرد مجلس هفتم و هشتم را خوب ارزیابی‌ و اظهار کرد: این مجلس در جریان فتنه خوب عمل کرد و با تلاش‌های خود جریان‌ انحرافی را زمینگر کرد.
وی با بیان اینکه فضای کشور به طور غیر رسمی انتخاباتی شده است، در آستانه هفته بسیج عنوان کرد: بسیج مستضعفان در دوران حیات پر برکت نظام اسلامی نقش بی‌بدیلی داشته است.
شفیعی‌زاده از حضور تمام مدیران کل استان در مصلی نماز جمعه رشت برای پاسخگویی به مردم در هفته آینده خبر داد.
انتهای پیام/ج10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول