اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد:

پرداخت 20 میلیارد ریال تسهیلات به بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از فراهم شدن زمینه پرداخت 20 میلیارد ریال تسهیلات به بازنشستگان و مستمری‌بگیران دانشگاه خبر داد .

پرداخت 20 میلیارد ریال تسهیلات به بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، جهانگیر شاهینی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از پیگیری‌های مکرر با بانک‌های طرف قرارداد ملت، تجارت و صادرات این مهم محقق شده است. 
وی افزود: به منظور تقدیر از زحمات بازنشستگان در سطح استان،‌ موفق به تأمین 600 فقره وام به میزان 20 میلیارد ریال از بانک‌های ملت،‌تجارت و صادرات شدیم که امید است اثری هرچند کوچک در افزایش رفاه این عزیزان داشته باشد.
 شاهینی اظهار داشت: تا پایان سال جاری تعداد 50 فقره وام خرید خودرو به میزان 70 میلیون ریال، 200 فقره وام خرید کالا با ارزش 30 و 40 میلیون ریال، 150 فقره وام تعمیرات مسکن با مبلغ 30 و 50 میلیون ریال و 200 فقره وام قرض‌الحسنه بین بازنشستگان و مستمری‌بگیران دانشگاه توسط بانک‌های یاد شده پرداخت می‌شود.
معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: ما به طور کلی سه گروه پروژه‌های عمرانی داریم گروه اول پروژه‌هایی است مربوط به مصوبات سفرهای استانی که در سه دوره سفر ریاست محترم جمهوری به تصویب رسیده و مجموعاً 36 پروژه است، گروه دوم پروژه‌های استانی و ملی، استانی هستند که چیزی حدود 64 پروژه در استان داریم و گروه سوم پروژه‌های دانشگاه هستند که معمولاً کوچکند و تعداد آنها در حدود 20 پروژه است.
وی بیان کرد: در مجموع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به دلیل وسعت و تنوع خدمات، پروژه‌های مختلفی در بخش‌هایی مثل درمان، بهداشت، آموزش پزشکی، ‌غذا و دارو، دانشجویی، فرهنگی، آموزش و تحقیقات و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها در دست دارد که شامل تکمیل، تجهیز، خرید و ایجاد فضاهای ترکیبی در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی و پزشکی و فضاهای اداری و دانشجویی می‌شود و برای این تعداد پروژه استانی و ملی‌استانی تاکنون 13 میلیارد تومان جذب شده و پیش‌بینی می‌کنیم این مبلغ تا 17 میلیارد تومان برسد در بخش پروژه‌های ملی نیز نزدیک به 7 میلیارد تومان جذب شده که در مقایسه با سال‌های گذشته رشد بسیار بالایی داشته است.
شاهینی خاطر نشان کرد: شاخص‌ترین این پروژه‌ها بیمارستان 200 تخت‌خوابی بوشهر، بیمارستان 160 تخت‌خوابی برازجان و بیمارستان دیر است که بیمارستان بوشهر تا دهه فجر امسال تکمیل می‌شود ولی چون این پروژه ملی است، پروژه‌های ملی را وزارتخانه براساس شاخص‌های فنی تحویل می‌گیرد، سپس به دانشگاه تحویل می‌دهد و ما اقدام به تجهیز آن می‌کنیم ضمن اینکه بیمارستان دشتستان نیز 85 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان داشت: احداث دانشکده پزشکی و دندانپزشکی نیز از دیگر پروژه‌های مهم ما است و اساساً ما دانشگاه را با دید ملی و بین‌المللی توسعه می‌دهیم و به همین دلیل از مقام عالی وزارت خانم دستجردی به خاطر حمایت‌های بی‌دریغشان از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و همچنین از مسئولان ارشد استانی تشکر می‌کنم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول