اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خواستار شد؛

تشکیل کارگروه بررسی اشتغال فرزندان بازنشستگان

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: برای رفع مشکلات اشتغال فرزندان بازنشستگان کارگروهی در حوره معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر تشکیل شود.

تشکیل کارگروه بررسی اشتغال فرزندان بازنشستگان
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش صبح امروز در آیین تجلیل از بازنشستگان استانداری بوشهر اظهار داشت: صدور حکم مشاوره برای بازنشستگانی که سابقه مدیریتی دارند از برنامه‌های در دستور کار است تا از تجربه بازنشستگان در مدیریت استان استفاده کنیم.
وی با اعلام حمایت از تالیفات همکاران بازنشسته گفت: بازنشستگان به تعبیر مقام معظم رهبری آیینه تمام نمای شاغلین و تجلی تجربه هستند.
استاندار بوشهر گفت: خاطرات بازنشستگان باید به صورت مکتوب باقی بماند چرا که اثرات زیادی داشته و این افراد دریایی از تجربه هستند.
جهانبخش خواستار بهره‌مندی از بازنشستگان نهادهای حاکمیتی در ادارات شد و بیان کرد: تلاش‌های زیادی برای استخدام فرزندان بازنشستگان صورت گرفته و نتایج مثبت و ارزشمندی نیز داشته است.
وی با بیان اینکه اراده به رفع مشکلات اشتغال فرزندان بازنشسته است، تصریح کرد: در حوزه معاونت منابع انسانی استانداری کارگروهی برای بررسی مشکلات اشتغال کارکنان بازنشسته تشکیل می‌شود.
استاندار بوشهر اظهار داشت: همچنین برنامه داریم تا از حضور بازنشستگان با سابقه مدیریتی به عنوان مشاور در استانداری استفاده کنیم.
جهانبخش بیان کرد: از تالیفات همکاران بازنشسته در حوزه‌های مختلف حمایت می‌کنیم.
معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت استانداری بوشهر نیز گفت: حفظ و تقویت نیروی انسانی به عنوان یک سرمایه کشور باید پاس داشته شوند.
محمدحسین زارع افزود: تجلیل و قدردانی نیز سنت حسنه‌ای است که در آموزه‌های دینی به آن تاکید فراوان شده است.
وی تصریح کرد: تشکیل کانون بازنشستگان استانداری از خواسته‌های دیرینه بازنشستگان بود که موافقت آن اخذ شده است و امیدواریم محل مناسبی برای آن در نظر گرفته شود.
در این نشست شماری از بازنشستگان استانداری خاطرات و اهم فعالیت‌های خود در دوران خدمت را تشریح کرده و در پایان نیز تعدادی از بازنشستگان تجلیل شدند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول