اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر:

خواص بی‌بصیرت دنبال شکستن وحدت بودند

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر استان فارس گفت: امروز دشمنان انقلاب در صدد ایجاد تفرقه هستند و در فتنه 88 تجربه کردیم، دشمنان و بعضی از خواص بی‌بصیرت می‌خواستند این وحدت را بشکنند.

خواص بی‌بصیرت دنبال شکستن وحدت بودند
به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده در یادواره 30 شهید روستای محمد آباد این شهرستان با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین (ع) به تشریح ابعاد مختلف واقعه عاشورا پرداخت و اظهار داشت: امام حسین (ع) در جمع یارانش به دو موضوع اساسی توصیه کرد.
علیزاده گفت: اول اینکه پایداری، مقاومت، ایستادگی بر روی حق و پافشاری بر آرمان‌های دین و قرآن و دوم اینکه مجاهدت، تلاش و کوشش خستگی‌ناپذیر در راه دین و حق را داشته باشید و یاران امام حسین (ع)در حوزه عمل در رکاب آن حضرت به میدان مبارزه با کفر آمدند و به شهادت رسیدند، لذا امروزه امام حسین (ع) تنها متعلق به شیعه و مسلمانان نیست، بلکه متعلق به همه مسلمانان و محرومان عالم است.
وی انقلاب اسلامی ایران را الگو گرفتن از قیام عاشورا دانست و افزود: رزمندگان اسلام با اطاعت از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در دفاع از اسلام و قرآن به میدان جنگ رفتند و جان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند و امروز شهدای ما نماد پایداری و مجاهدت هستند.
علیزاده خاطرنشان کرد: در این نظام ولایی همه مدیون شهدا هستیم و هر چه داریم از شهداست، اگر بخواهیم پایداری و مجاهدت ما عاشورایی باشد، باید وحدت کلمه داشته باشیم.
وی بیان کرد: امروز دشمنان انقلاب در صدد ایجاد تفرقه هستند و در فتنه 88 تجربه کردیم، دشمنان و بعضی از خواص بی‌بصیرت می‌خواستند این وحدت را بشکنند و به دنبال جدا کردن مردم از ولایت و رهبری بودند، لذا دشمنان بدانند که وحدت رهبری و امت با هم گره خورده است، همان وحدت و ولایتمداری که خواستگاه شهدای ما است.
علیزاده افزود: یکی از نعمت‌های بزرگ دین اسلام، نعمت شهادت است و امروز فرهنگ شهادت و یادواره شهدا باید ارتباطی بین نسل گذشته و نسل حاضر باشد.
علی پوررنجبر بخشدار مرکزی زرند اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا یادآور رشادت، ایثارگری، گذشت و فداکاری‌های شهیدان هشت سال دفاع مقدس است و ما مدیون این دلاوری‌ها و قهرمانی‌ها هستیم.
وی هدف از برگزاری محافل انس با شهدا را در نکوداشت یاد و خاطره شهیدان و تجدید پیمان با آرمان‌های آنان بیان کرد و افزود: این یادواره چهارمین یادواره‌ای است که در سلسله مهمانی شهدا و محفل انس با آنان در این منطقه برگزار می‌شود.
این مراسم با پخش نماهنگ، شعر خوانی و مداحی یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) همراه بود.
در پایان از خانواده‌های معظم شهدا با اهدای تندیس یادواره تجلیل شد.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول