اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

بصیرت‌افزایی تنها راه مقابله با دشمنان است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: آنچه که می‌تواند ما را در برابر طوفان‌های سهمگین دشمن حفظ کند، داشتن بصیرت است.

بصیرت‌افزایی تنها راه مقابله با دشمنان است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار ظهر امروز در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید علی بنوبندی رضایی نیروگاه گازی خلیج فارس واقع در شهر قلعه قاضی بندرعباس اظهار کرد: در زمان صدر اسلام نیز دشمنان  با جنگ سخت نتوانستند کاری انجام دهند و ناچار به جنگ فرهنگی روی آوردند.
وی افزود: برای تشخیص اسلام بدلی باید به پیروان آن رجوع کرد و می‌توان مشاهده کرد که طرفداران اسلام بدلی همان طرفداران طاغوت هستند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع)هرمزگان خطاب به بسیجیان بیان کرد: آنچه که می‌تواند ما را در برابر طوفان‌های سهمگین دشمن حفظ کند داشتن بصیرت است.
رستگار خاطرنشان کرد: بسیجی نباید فقط شعار دهد بلکه باید نسبت به اتفاقاتی که اطرافش رخ می‌دهد حساس باشد و نسبت به آنها عکس‌العمل نشان دهد.
وی با بیان اینکه از گذشته تاریخ باید عبرت گرفت، اظهار کرد: تاریخ فرا زمانی و فرامکانی است و امروز فرمان رهبری همان فرمان معصومین است.
این مسئول ادامه داد: اگر کسی امروز در مقابل ولایت فقیه  قرار گیرد با همه سوابق خوبی که داشته باشد مانند کسی است که در مقابل سایر معصومین قرار گرفته است.
رستگار تاکید کرد: ما در مقابل امتحان بزرگ انتخابات قرار داریم و این انتخابات نیز به دلیل اینکه نخستین انتخابات بعد از فتنه 88 است خیلی حساس است زیرا دشمن به دنبال این است که در این انتخابات نیز مسئله تقلب را رواج دهد.
وی به جریان‌های معاند نظام اشاره کرد و گفت: جریان فتنه که به دنبال احیاء کردن خود است، جریان انحرافی که در حاشیه قدرت خود را جا کرده، اپوزیسیون خارج‌نشین‌ از سه جریان خطرناکی هستند که انقلاب را تهدید می‌کنند.
رستگار در پایان خاطرنشان کرد: حرکت‌های مردمی که در کشورهای غربی و آمریکا به راه افتاده الگو گرفته از جوانان حزب‌الله است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول