اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده مردم گرگان در مجلس صورت گرفت؛

افتتاح شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی گرگان

خبرگزاری فارس: شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی شهرستان گرگان با حضور نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس، جمعی از دهیاران و روسای ادارات این شهرستان افتتاح شد.

افتتاح شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی گرگان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی عصر پنجشنبه در این مراسم گفت: کمبود چنین تعاونی‎هایی در سطح استان در قالب مجموعه دهیاران به وضوح مشهود بود که امیدواریم این تعاونی، حرکت موفق و رو به رشدی را برای پیشرفت و ترقی منطقه رقم بزند.
حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری تشکیل تعاونی دهیاران را کاری ارزشمند بیان کرد و اظهار ‎داشت: با حمایت دولت از تعاونی دهیاران، تلاش می‎شود تا مشکلات این بخش مرتفع شود.
وی در خصوص عدم آگاهی ادارات با جایگاه این تعاونی خاطرنشان کرد: زمانی که عملکرد تعاونی در شورای اداری استان مطرح شود روسای ادارات با چگونگی فعالیت این بخش‎ها آشنا می‎شوند.
نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی قول حمایت قانونی از این شرکت‎ تعاونی را به دهیاران داد و ابراز داشت: اگر منع قانونی در حمایت تعاونی‎ها وجود دارد با مطرح کردن آنها می‎توان مشکلات موجود را بررسی و برطرف کرد.
طاهری با بیان اینکه شرکت تعاونی دهیاران از حمایت‎های تسهیلاتی برخوردار می‌شوند، تصریح کرد: با وجودی که این تعاونی بخش زیادی از مردم را تحت پوشش و مورد منفعت قرار می‎دهد به طور حتم مورد حمایت دولت قرار خواهد گرفت.
وی متذکر شد: با وجودی که روز مجلس یادآور تلاش برای نائل شدن به مسیر پیشرفت و توسعه است نمایندگان ما نیز در این راه کمر همت را با گام‎های استوار بستند و در روزی که با نام مجلس مزین شده رسالت خویش را برای عمل به تعهدات‎شان فراموش نکردند تا امروز نیز شاهد اتفاقی ارزشمند در مرکز استان با افتتاح تعاونی دهیاران بخش مرکزی گرگان در روستای لمسک باشیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول