اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام محرم‌الحرام؛

نمایشگاه محرم در قروه افتتاح شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت ماه محرم‌الحرام و در راستای ترویج فرهنگ شهامت و شجاعت امام حسین(ع) و 72 تن از یارانش نمایشگاه محرم در شهرستان قروه افتتاح شد.

نمایشگاه محرم در قروه افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از این نمایشگاه که  همزمان با روز  اول محرم آغاز به کار کرد، اظهارداشت: برپایی نمایشگاه عاشورایی موجب ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی یاران آن امام همام و دلاوری نوه پیامبر اکرم (ص) می‌شود.
حجت‌الاسلام علی رستمی با اشاره به حضور جوانان در این نمایشگاه افزود: جوانان و نوجوانان ما باید با  بازدید از نمایشگاه سطح فکری و معنوی‌شان نیز به سمت سوالات معنوی و دینی پیش رود و ارتقای سطح فکری آنها افزایش ‌یابد.
وی تصریح کرد : در نمایشگاه محرم هیئت‌های مذهبی شهرستان عملکرد و آثار خود را در قالب نرم افزار ، پوستر و بروشور های مذهبی در معرض دید بازدید کنندگان قرار داده‌اند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه یادآور شد: این نمایشگاه سومین نمایشگاه محرم است که هر ساله به مناسبت ماه محرم دایر و در دهه اول محرم پذیرای بازدید علاقمندان است.
حجت‌الاسلام رستمی تصریح کرد: نمایشگاه به مدت 10 روز دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.
وی در پایان سخنان خود اضافه کرد: هیئت مذهبی شهرستان قروه علاوه بر برپایی این نمایشگاه که با همکاری اداره تبلیغات اسلامی قروه دایر شده است، برنامه‌های مختلفی را به مناسبت ماه محرم‌الحرام در سطح مساجد و حسینیه‌ها برگزار می‌کند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول