اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان و مردم؛

یادواره سرداران و 260 شهید برازجان برگزار شد

خبرگزاری فارس: یادواره سرداران و 260 شهید شهر برازجان برگزار شد.

یادواره سرداران و 260 شهید برازجان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان مراسم باشکوه یادواره سرداران و 260 شهید شهر برازجان با حضور جمع کثیری از مردم، بسیجیان و مسئولان شهرستان دشتستان برگزار شد.
فرمانده سپاه شهرستان دشتستان در این آیین اظهار داشت: دشتستان از شهرستان‌های ارزشی و ولایت‌مدار است و تنها از شهر برازجان بیش از 260 شهید تقدیم نظام اسلامی شده است.
یدالله مرادی افزود: برگزاری یادواره شهدا امری مهم و ارزشمند است و موجبات تقویت روحیه ایثار و شهادت را فراهم می‌کند و باید این قبیل یادواره‌ها تداوم یابد.
وی اضافه کرد: عاشورا در واقع فرصت مهمی برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است و باید ابعاد مختلف این قیام به خوبی برای جوانان و مردم تبیین شود و باید نهایت استفاده را از این ایام ببریم.
مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر نیز در این مراسم ابراز داشت: باید به خانواده شهدا احترام بگذاریم و باید یاد و نام این عزیزان همواره زنده نگه داشته شود و بدون تردید تکریم خانواده شهدا تکریم خود شهداست.
سیدمصطفی مهدی عنوان کرد: استان بوشهر بیش از 2 هزار شهید والامقام را تقدیم نظام اسلامی کرده و این امر نشان دهنده ایمان و اعتقادات بالای مردم استان است.
وی یادآور شد: برگزاری یادواره‌های شهدا باید با کیفیت مطلوبی برگزار شود و باید نسبت به افزایش محتوای این مراسمات اهتمام ورزیم.
این مسئول ادامه داد: در چند سال اخیر خدمات ارزنده‌ای توسط بنیاد شهید استان به خانواده شهدا ارائه شده و رضایت خانواده‌های شاهد مهم‌ترین اولویت و اصلی‌ترین رویکرد این سازمان است.
در این آیین که با حضور سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور برگزار شد برنامه‌های متنوعی شامل تجلیل از خانواده‌های شهدا، قرائت مقاله و شعر با موضوع شهادت و ایثار نیز برگزار شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول