اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه شوشتر خبر داد:

برگزاری یادواره 9 سردار شهید عملیات طریق‌القدس در شوشتر

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شوشتر ار برگزاری یادواره 9سردار شهید عملیات طریق‌القدس در شوشتر خبر داد.

برگزاری یادواره 9 سردار شهید عملیات طریق‌القدس در شوشتر
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، عبدالهادی حسین‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یادواره 9 سردار شهید عملیات طریق‌القدس فردا در شهرستان شوشتر با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگر برگزار می‌شود.
وی با اشاره به زمان برگزاری این یادواره گفت: این یادواره قرار است فردا راس ساعت 9 صبح در تالار فرهنگ شهرستان شوشتر برگزار شود.
فرمانده سپاه ناحیه شوشتر افزود: یادواره‌های شهدا می‌تواند در راستای زنده‌نگهداشتن یاد و خاطره شهدا در سطح جامعه بسیار موثر باشد و به این دلیل برگزاری یادواره‌های شهدا در دستور کار قرار گرفته است.
وی با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه تاکید کرد: بیداری اسلامی موجی است که برای برچیدن استکبار جهانی به راه افتاده است و به این دلیل استکبار برای مقابله با ان برنامه ریزی کرده است.
حسین زاده افزود: ایران توانایی و لیاقت شکست آمریکا را دارد و در این راه نیز گام بر می‌دارد و در مقابل تهدیدات پوشالی آن حتی یک گام عقب نمی‌نشیند.
وی خاطر نشان کرد: امروز آمریکا در بدترین شرایط خود در 50 سال گذشته است و ایران اسلامی نیز در این شرایط نه تنها از تهدیدات آن نمی‌ترسد و به عقب نمی‌نشیند بلکه به گفته مقام معظم رهبری در مقابل تهدیداتش آن را تهدید می‌کند و در مقابل حمله احتمالی آن را از درون نابود می‌کند.
حسین‌زاده با اشاره به اینکه ایران اسلامی ثمره 30 سال مبارزه خود را بیداری اسلامی می‌داند، تاکید کرد: 30 سال در اوج تنهایی در جهان با تکیه بر خدا و ایمان استکبار جهانی را تهدید کردیم و در شرایط کنونی که همه مقاومت‌ها به نتیجه رسیده است و ملت‌های جهان بیدار شده‌اند دیگر فرصتی برای عقب نشینی نیست بلکه در شرایط کنونی فرصت برای ضربه نهایی فراهم شده است.
فرمانده سپاه ناحیه شوشتر خاطر نشان کرد: ایران اسلامی نه به سلاح هسته ای نیاز دارد و نه به دنبال جنگ است بلکه به دنبال عدالت طلبی در جهان است و در این آرمان نیز مقاومت می‌کند.
وی تاکید کرد: بسیج لشکری همیشه به فرمان و آماده برای ولی فقیه است و در راه پاسداشت ارزش‌های والای انقلاب اسلامی همیشه فعالانه در صحنه است.
حسین‌زاده با تاکید بر اینکه ایران اسلامی در شرایط کنونی قدرتی بی نظیر در جامعه جهانی است، تاکید کرد: ایران اسلامی قدرتی بی‌نظیر در جامعه جهانی است و بر پایه ارزش‌های والای اسلامی و انسانی پایه‌گذاری شده است.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول