اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دی‌ماه‌ انجام می‌شود؛

برگزاری نخستین یادواره شهدای آماد و پشتیبانی سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: مسئول برگزاری یادواره شهدای آماد و پشتیبانی سپاه سلمان سیستان‌ و بلوچستان گفت: نخستین یادواره شهدای آماد و پشتیبانی سپاه سلمان سیستان ‌و بلوچستان در دی ماه سال‌ جاری در زاهدان برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین یادواره شهدای آماد و پشتیبانی سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان
اسحاق عباس‌زاده محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: این یادواره با هدف تجلیل از مقام شامخ و والای شهدای گرانقدر، ارج نهادن به خانواده‌های آنان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بیان ایثارگری‌های آنان در دی ماه سال جاری در زاهدان برگزار می‌شود.
وی افزود: در این یادواره از خانواده‌های شهدای آماد و پشتیبانی سپاه سلمان استان که در دوران دفاع مقدس و حملات تروریستی جان عزیز خود را فدا کرده‌اند تجلیل به عمل می‌آید.
عباس‌زاده محمودی بیان کرد: رشادت‌ها و جانفشانی‌های این شهدا به گونه‌ای بوده که برگزاری این یادواره حداقل کاری است که می‌شود در تجلیل از مقام آنان انجام داد.
مسئول برگزاری نخستین یادواره شهدای آماد و پشتیبانی سپاه سلمان سیستان ‌و بلوچستان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند بیان واقعیات جانفشانی‌های شهدای گرانقدری است که امنیت امروز را برای ما به ارمغان آورده‌اند.
وی بیان کرد: نهال ارزشمند انقلاب با اراده آهنین بنیان‌گذار انقلاب حضرت امام (ره) و رهبری فرزانه مقام معظم رهبری به درختی تنومند مبدل شده که شهدا آن را با خون آبیاری و به ثمر رسانده‌اند و روز به روز بر عزت و اقتدار آن افزوده می‌شود.
این یادواره با حضور مسئولان کشوری و استانی در دی ماه سال ‌جاری در زاهدان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول