اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گتوند خبر داد:

برگزاری دومین یادواره شهدای صالح شهر گتوند

خبرگزاری فارس: فرماندار گتوند از برگزاری دومین یادواره شهدای صالح‌شهر از توابع شهرستان گتوند خبر داد و گفت: این یادواره با شکوه خاصی برگزار می‌شود.

برگزاری دومین یادواره شهدای صالح شهر گتوند
به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، قدرت‌الله امانی‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به  منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس،  دومین یادواره 27 شهید صالح شهر در این شهر تازه تاسیس برگزار می‌شود.
وی درباره زمان برگزاری این یادواره شهدا در این شهر گفت: روز چهارشنبه نهم آذرماه قرار است این یادواره شهدا در این شهر تازه تاسیس برگزار شود.
وی افزود: این یادواره راس ساعت 13:30 دقیقه و در محل مسجد جامع این شهر با حضور مسئولان استان و شهرستان برگزار می‌شود. 
رئیس شورای اداری گتوند همچنین بیان کرد: در کنار این مراسم نمایشگاهی از کتاب‌های مربوط به دفاع مقدس و طرح ماکت مربوط به عملیات‌های مختلف جنگ تحمیلی برپا خواهد شد.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه این یادواره‌های شهدا در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود، تاکید کرد: برگزاری یادواره شهدا به نوعی بهانه برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی است و در این باره اقداماتی مناسبی باید در دستور کار قرار گیرد.
امانی‌پور با تاکید بر اینکه یادواره شهدا باید در جامعه نهادینه شود، افزود: برگزاری یادواره‌های به نوعی تجدید میثاق مجدد با آرمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس است و این یادواره‌ها باید همیشه سال در سطح شهرستان برگزار شود و در این باره در سال‌های گذشته کارنامه بسیار خوبی برای ارائه وجود دارد.
عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان گتوند تاکید کرد: یادواره‌‌های شهدا باید با کیفیت بسیار خوب و در خور شان نام شهدا برگزار شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول