اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ملایر خواستار شد؛

اشاعه امر به معروف و نهی از منکر در قالب هنر

خبرگزاری فارس: امام جمعه ملایر خواستار اشاعه فریضه امر به معروف و نهی از منکر در قالب هنر شد.

اشاعه امر به معروف و نهی از منکر در قالب هنر
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌الاسلام رضا فاضلیان در دیدار با کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر با اشاره به اهمیت انجام وظایف اظهار کرد: فکر و عمل کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باید دستیابی واقعی به کلمه "ارشاد" باشد.
وی گفت: باید این جمله امام حسین(ع) را الگو و سرمشق خود قرار دهیم که در صورت برپایی نماز و فریضه امر به معروف و نهی از منکر دیگر واجبات نیز برپا می‌شود.
امام جمعه شهر ملایر در ادامه اجرای امر به معروف و نهی از منکر را بسیار مهم برشمرد و ادامه داد: در صورت برپایی این اصل اساسی آن هم به شیوه درست، به سوی مقصود نائل می‌شویم.
وی تأکید کرد: امر معروف و نهی از منکر را باید در قالب هنر به ویژه شعر و نثر اشاعه داد و تشویق و ترغیب شعرا و نویسندگانی که در این قالب و با این مضمون کار می‌کنند امری لازم و ضروری است.
فاضلیان به فلسفه محرم و قیام عاشورا پرداخت و گفت: بیان عظمت واقعه عاشورا و دلاوری و فداکاری امام حسین(ع) و یاران وفادارش باید نسل به نسل منتقل شود چرا که راز زنده ماندن اسلام بیان همین واقعیت‌هاست.
وی در پایان سخنانش تأکید کرد: برگزاری همایش‌ها باید با ابتکار عمل در خصوص معرفی چهره‌های شاخص مذهبی باشد و سعی شود همه این مسائل برای جوانان با توجه به زمان تبیین شود چرا که دشمن از طریق راه‌های دیگر در کمین فرهنگ این کشور است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول