اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف سیستان و بلوچستان:

نقش آموزش‌ و ‌پرورش در ترویج امر به معروف انکارناپذیر است

خبرگزاری فارس: جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت: نقش آموزش و پرورش در نهادینه‌سازی امر به معروف و نهی از منکر، انکارناپذیر است.

نقش آموزش‌ و ‌پرورش در ترویج امر به معروف انکارناپذیر است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی ستاد احیای سیستان و بلوچستان، موسی سنچولی در همایش روسای آموزش و پرورش مناطق سیستان ‌و‌ بلوچستان اظهار داشت: تغییر و نهادینه‌شدن شئون اسلامی بر اساس مبانی تفکر اسلامی، یکی از اهداف ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان است.
وی افزود: این تغیر رفتار و الگوسازی در سطح آموزش و پرورش و در مقاطع مختلف تحصیلی بر اساس الگوهای انقلاب اسلامی و اشاعه اخلاق حسنه و رفتار عادلانه مبنی بر باورهای دینی بهتر و راحت‌تر نتیجه می‌دهد.
وی ادامه داد: در این راستا لازم است تغییر و نهادینه شدن شئونات اسلامی بر اساس مبانی تفکر اسلامی در این اداره اجرایی و عملیاتی شود. 
سنچولی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای توسعه مبانی اخلاقی در فعالیت‌های مختلف در سطح مدارس از جمله اردوهای علمی، فرهنگی و فعالیت‌های ورزشی با محوریت و موضوعیت این مهم را ضروری و لازم دانست.
در این همایش حمایت از طرح‌های پژوهشی فرهنگیان و دانش‌آموزان، حمایت از پایان‌نامه‌های فرهنگیان، برگزاری دوره‌های آموزشی ضمن خدمت، اختصاص و هدایت پروژه‌های تحقیقاتی در سطح آموزش و پرورش حول محور فریضتین، برگزاری جلسات و کارگاه‌های آموزشی و مسابقات علمی با محوریت امر به معروف و نهی از منکر مورد تاکید قرار گرفت. 
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول