اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان شمالی صورت گرفت؛

انعقاد قرارداد 16 میلیارد ریالی برای بسیج سازندگی

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی از انعقاد قرارداد به میزان 16 میلیارد ریالی با بسیج سازندگی برای اجرای طرح‌های عمرانی در سطح این استان طی هشت ماه گذشته خبر داد.

انعقاد قرارداد 16 میلیارد ریالی برای بسیج سازندگی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ابوطالب شفقت در نشست سردار نقدی با مسئولان این استان اظهار داشت:‌ بسیج سازندگی یکی از پیمانکاران بزرگ و قدرتمند کشور بوده که در بخش‌های مختلف خدمات فراوانی داشته است.
وی گفت: سال گذشته طرح‌های عمرانی در استان به میزان 2 میلیارد و 700 میلیون تومان به بسیج سازندگی سپرده شد و امسال هم تاکنون یک میلیارد و 600 میلیون تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی قرارداد داریم.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی اضافه کرد: همچنین قرارگاه سازندگی در استان هم اکنون در حال احداث 270 کیلومتر راه روستایی بوده که البته به خاطر تأمین اعتبار کار کند شده است.
وی با اشاره به عضویت 2 هزار نفر در بسیج مهندسی خراسان شمالی گفت: اگر هر نفر 10 میلیون ریال سرمایه‌گذاری کنند، استان هم 40 میلیارد ریال تسهیلات ارائه کند، یک بنگاه اقتصادی و عمرانی ایجاد شده و نفع آن به همه خواهد رسید.
استاندار خراسان شمالی همچنین در بخش دیگری با اشاره به تشکیل یک تیم کارشناسی موثر در استان برای بررسی موانع اشتغال و توسعه سرمایه‌گذاری اظهار داشت: این برنامه در راستای تحقق برنامه‌های نظام برای رفع معضل بیکاری و اشتغال انجام می‌شود.
وی همچنین نقش بسیج را در عرصه های مختلف برشمرد و گفت: بسیج یک ظرفیت بزرگی است که هرکجا که به مردم متوسل شدیم در صحنه حضور یافته‌اند.
شفقت خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب، جنگ تحمیلی، دفاع از نظام، خاموش کردن فتنه و در صحنه‌های مختلف حضور این نیروی مردمی پر رنگ بوده است.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی هم در این نشست اظهار داشت: طی شش ماه نخست امسال 177 هزار و 387 نفر روز کار در بسیج سازندگی استان انجام شده است.
حسینعلی یوسفعلی‌زاده مرمت و زیباسازی 124 مدرسه در مناطق محروم استان و همچنین برپایی 418 کلاس جبرانی در مناطق محروم و ... را از اقدامات انجام شده توسط گروه‌های بسیج سازندگی عنوان کرد.
این نشست در سالن اجتماعات شهید ماژانی استانداری خراسان شمالی برگزار شد که اعضای کارگروه اشتغال استان نیز شرکت داشتند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول