اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت امنای بنیاد ملی نخبگان:

حمایت از نخبگان صرفا مادی نباشد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت امنای بنیاد ملی نخبگان گفت: حمایت‌ها از نخبگان صرفا مادی نباشد و باید از نخبگان حمایت معنوی هم صورت بگیرد.

حمایت از نخبگان صرفا مادی نباشد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری هشتمین نشست مشترک روسای بنیاد نخبگان استان‌ها، حجت‌الاسلام سید محمد غروی امروز در دومین روز از این نشست که در هتل خورشید قم در حال برگزاری است، با اشاره به رهبری بی‌نظیر کشور اظهار داشت: اگر رهبری امام خمینی (ره) نبود انقلاب هم به انحراف کشیده می‌شد.
وی خواستار انجام کار فرهنگی برای پرورش نخبگان شد و عنوان کرد: باید در زمینه نخبه‌پروری کار فرهنگی صورت بگیرد و آنها را طوری تربیت کنیم که خود را تافته جدا بافته ندانند و بدانند که باید با هدف خدمت به نظام فعالیت کنند.
عضو هیئت امنای بنیاد ملی نخبگان ادامه داد: باید برای حفظ استعدادهای درخشان اقدامات فرهنگی و معنوی جدی انجام شود چون ممکن است آنها پس از پیشرفت به سمت کشورهای دیگر تمایل پیدا کنند.
حجت‌الاسلام غروی در ادامه عنوان کرد: اصل انتخاب به نخبگان تعهد به اسلام است و یکی از شروط لازم برای نخبگی محسوب می‌شود و اگر به نخبه‌ای نگاه واقع بینانه نباشد قطعا بعد از پیشرفت به فرا مرزها می‌روند و علیه ما موضع می‌گیرند.
عضو هیئت امنای بنیاد ملی نخبگان خواستار عدم جریان‌سازی برای انتخاب نخبگان شد و تصریح کرد: باید از ظرفیت‌ها حمایت کنیم و بدانیم چه کسانی را مورد توجه قرار می‌دهیم و برای انتخاب نخبگان جریان راه نیندازیم و معیارهای شخصی خود را در نظر نگیریم.
وی نسبت به انسجام نخبگان ابراز امیدوار و خاطرنشان کرد: خوشبختانه نخبگان در سراسر کشور شکل پیدا کردند و شرایطی برای هدایت آنها به وجود آمده است بنابراین باید از آنها در تشکیلات و دستگاه‌ها استفاده شود.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: حمایت‌ها از نخبگان صرفا مادی نباشد و باید از نخبگان حمایت معنوی هم صورت بگیرد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول