اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور صورت گرفت؛

راه‌اندازی نهاد حمایت از نخبگان علوم پزشکی در فارس

خبرگزاری فارس: با حمایت‌های مالی نیک‌اندیشان عرصه سلامت، نخستین نهاد غیر دولتی و مستقل حمایت از نخبگان علوم پزشکی در فارس تشکیل شد.

راه‌اندازی نهاد حمایت از نخبگان علوم پزشکی در فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز،مدیرعامل مرکز نخبگان علوم پزشکی فارس عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: مرکز نخبگان علوم پزشکی در راستای منویات مقام معظم رهبری در لزوم حمایت از نخبگان و به منظور هموار ساختن مسیر شکوفایی استعدادها و به بار نشستن ایده‌های نو و بدیع در حوزه سلامت شکل گرفت.
حیدر صفرپور افزود: یکی از اساسی‌ترین شیوه‌های ارتقای سطوح علمی در حوزه سلامت جامعه ایجاد بستر مناسب برای کاربردی کردن اندیشه‌های خلاق در این زمینه است.
وی بیان داشت: مرکز نخبگان علوم پزشکی فارس نخستین نهاد غیر دولتی نخبگان در کشور بوده که با اخذ مجوز از بنیاد ملی نخبگان اجازه فعالیت گرفته است و در حال حاضر به صورت مجموعه‌ای مستقل فعالیت می‌کند.
مدیرعامل مرکز نخبگان علوم پزشکی فارس ابراز داشت: امید داریم این مرکز بتواند با رهیافت کاربردی به حمایت از نخبگان حوزه سلامت جامعه بپردازد و با دیدگاهی حساب شده، آگاهانه برگزیدگان این حرفه مقدس را برای رسیدن به اهداف والای خود زیر پوشش قرار دهد.
صفرپور همچنین گفت: در این مرکز محمدهادی ایمانیه به عنوان رئیس هیئت امنا، محمود تابنده به عنوان نایب رئیس هیئت امنا، غلامرضا محمدی به عنوان رئیس هیئت مدیره و نادر مردانی به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره و در کنار اساتیدی مانند محمدرضا پنجه شاهین، غلامرضا حاتم، محمد مهدی ثاقب، محمود نجابت، محمد حسین دباغ منش، علی اکبر رامجردی، علی محمد حسام، کاظم نصیری و عبدالحسن غلامی حضور دارند.
وی خاطرنشان کرد: مرکز نخبگان علوم پزشکی فارس با برخورداری از حمایت‌های نیک‌اندیشان و تجارب ارزنده هیئت امنا و هیئت مدیره امیدوار است با استعانت از خداوند متعال و در سایه درایت جمعی در راستای اهداف والای خود در حوزه سلامت و آموزش نقش موثری ایفا کند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول