اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منشی خانم برای مدیران بوشهری ممنوع شد؛

جهانبخش: طرح تفکیک جنسیتی کارمندان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر با اشاره به ممنوعیت استفاده از منشی خانم برای مدیران گفت: طرح تفکیک جنسیتی کارکنان در ادارات بوشهر اجرا می‌شود.

جهانبخش: طرح تفکیک جنسیتی کارمندان اجرا می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش صبح امروز در نشست با بازرسان ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر بوشهر اظهار داشت: حمایت از تولیدکنندگان پوشاک اسلامی، آموزش احکام و مشاوره در ادارات از دیگر برنامه‌های ستاد احیاست که باید با جدیت دنبال شود.
وی افزود: فلسفه قیام امام حسین(ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر بوده و پس از پیروزی انقلاب هم به این فریضه توجه شده اما به خوبی اجرایی نشده است.
استاندار بوشهر تصریح کرد: اگر بناست اصل هشتم قانون اساسی در این مورد اجرایی شود باید در قالب وزارتخانه و یا سازمان امر به معروف و نهی از منکر که مستقیما زیر نظر مقام معظم رهبری باشد صورت گیرد.
جهانبخش تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه و رسالتی همگانی است و چون همه به این وظیفه به خوبی عمل نمی‌کنند این فریضه در جامعه مهجور مانده است.
وی تصریح کرد: بسیاری از مظاهر بدحجابی به خاطر ضعف مدیریت در جامعه رواج یافته بنابراین برای حل مشکلات حجاب نیازمند اراده قوی هستیم.
استاندار بوشهر گفت: صدا و سیما به عنوان خط مقدم احیای عفاف و حجاب در جامعه نقش مهمی دارد و ما نیز به عنوان نهاد حاکمیتی برای حمایت مادی و معنوی از ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اعلام آمادگی می‌کنیم.
جهانبخش با قدردانی از زحمات بازرسان ستاد احیا در بازرسی از ادارات و بررسی پوشش کارمندان گفت: با اداراتی که با ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر همکاری نکردند، برخورد می‌کنیم.
جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر نیز در این نشست با تشریح فعالیت‌های این ستاد در سال جاری گفت: جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در ادارات باید مشخص و شوراهای امر به معروف و نهی از منکر نیز باید فعال شوند.
حجت‌الاسلام محمد رضوانی افزود: با توجه به استقبال پرسنل ادارات از لباس متحدالشکل، ترتیبی اتخاذ شود تا شرایط تهیه لباس‌های متحد الشکل فراهم شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول