اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اندیمشک تاکید کرد:

ضرورت ترویج فرهنگ حجاب در جامعه

خبرگزاری فارس: فرماندار اندیمشک بر ترویج فرهنگ غنی حجاب و عفاف در جامعه تاکید کرد و گفت: حجاب باعث سلامت روانی جامعه است.

ضرورت ترویج فرهنگ حجاب در جامعه
به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک رضا رضایی فاضل پیش از ظهر امروز در نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی اظهار داشت: امنیت جامعه در گرو رعایت حجاب و عفاف است و باید در راستای نهادینه کردن این مهم همه با هم تلاش وافر داشته باشیم.
وی افزود: حجاب از ارزش‌های والای اسلامی است و باید به آن توجه ویژه‌ای شود و به این دلیل باید در رابطه با گسترش این فرهنگ تلاش کرد.
وی خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عمل به آرمان‌های اسلامی و انسان‌ساز گام‌های موفقی برداشته و در این راستا با توجه به هجمه‌های فرهنگی شدید دشمنان، اهمیت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در میان آحاد مختلف جامعه روز به روز ضرورت بیشتری دارد.
رضایی فاضل تاکید کرد: حجاب از ابتدایی‌ترین مسائلی در جامعه است که می‌تواند امنیت خاطر را در جامعه ایجاد کند و به این دلیل باید در این باره تلاش بیشتری شود.
وی گفت: نگاه منحصر بفرد اسلام و قرآن، مسیر مطمئن حفظ حقوق و رعایت حریم اخلاقی و انسانی را به روشنی مشخص کرده و به همین دلیل نیز امروزه جوامع انسانی به اهمیت موضوع حجاب و عفاف بیشتر از دوران گذشته توجه دارند.
رضایی‌فاضل با تاکید بر اهمیت حاکم شدن فرهنگ عفاف و حجاب در همه سطوح جامعه، خواستار توجه نهادهای مسئول به این امر مهم شد.
همچنین در این نشست مشاور فرماندار در امور بانوان نیز گزارشی از کارهای انجام شده در راستای ارتقای حجاب و عفاف بانوان ارائه داد.
شهلا سهرابی گفت: حجاب در جامعه اولویت نخست است و همه باید در این باره گام‌های موثری بردارند تا جامعه به سلامت روانی برسد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول