اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجرد:

حجاب از ضروریات دین و از ارزش‌ها‌ست

خبرگزاری فارس: امام جمعه بروجرد گفت: حجاب از ضروریات دین و از ارزش‌های دینی جامعه اسلامی است.

حجاب از ضروریات دین و از ارزش‌ها‌ست
به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد حجت‌الاسلام حسن ترابی عصر امروز در همایش امر به معروف و نهی از منکر که با رویکرد حجاب و عفاف در سالن ارشاد اسلامی بروجرد برگزار شد، ضمن مهم برشمردن این فریضه الهی گفت: بانوان محجبه ایران با تبعیت از بانوان متعهد و مجاهد و اهل‌البیت پیامبر توانستند با حفظ حجاب و عفاف در همه صحنه‌های دوران طاغوت حضور و انقلاب و نهضت دینی امام را به پیروزی رسانند.
 وی حجاب را عفت انسان دانست و افزود: حجاب از ضروریات دین و از ارزش‌های دینی جامعه اسلامی است و اگر فردی یکی از ضروریات دین را منکر شود مرتد است.
ترابی با اشاره به دهه اول محرم و گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: علت قیام کربلا اجرایی کردن اصل اصیل امر به معروف و نهی از منکر بوده است و ضروری است این فریضه در بین آحاد جامعه احیا و تقویت شود.
امام جمعه بروجرد گفت: در حادثه عاشورا اهل‌البیت امام حسین (ع) اهتمام ویژه‌ای به رعایت حجاب و عفاف داشتند و حضور دختران پیامبر نشان می‌دهد، مشارکت بانوان در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و عرصه مبارزه و دفاع از حق منافاتی با فعالیت‌های بیرون از خانه ندارد.
در این آیین مدیر آموزش و پرورش بروجرد به برخی موفقیت‌های این مدیریت اشاره کرد و گفت: در سه سال اخیر شورای امر به معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش بروجرد رتبه اول استانی را کسب کرده است.
جمشید ابوالفتحی یادآورشد: آموزش و پرورش تمام تلاش خود را در زمینه حجاب و عفاف بکار گرفته است.
همایش امر به معروف و نهی از منکر با رویکرد حجاب و عفاف روز چهارشنبه در سالن ارشاد اسلامی بروجرد برگزار شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول