اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه انزلی:

فهم پیام کربلا قوام‌بخش انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه انزلی گفت: شور حسینی همراه با فهم پیام‌های کربلا قوام‌بخش انقلاب اسلامی است.

فهم پیام کربلا قوام‌بخش انقلاب اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، حجت‌الاسلام سید داود موسوی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیر عامل و اعضای شورای معاونان منطقه آزاد انزلی با تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع)، این منطقه را برگ زرینی برای شمال کشور و اقتصاد آن نامید.
وی اظهار داشت: تمام مسئولان و مردم استان باید در مسیر دستیابی منطقه آزاد انزلی به هدف اصلی خود که همان تبدیل شدن به قطب اقتصادی شمال کشور و حاشیه دریای خزر است تلاش کنند زیرا پیشرفت منطقه آزاد توسعه همه جانبه و عزت استان و کشور را به همراه دارد.
امام جمعه انزلی، ولایت‌پذیری و حرکت در سایه ولایت را برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان اسلام و رسیدن کشورمان به اهداف عالیه انقلاب اسلامی ضروری دانست.
وی با اشاره به موج بیداری اسلامی و حرکات عدالت‌خواهانه مردم در کشورهای سرمایه‌داری، تصریح کرد: شور حسینی همراه با فهم پیام‌های کربلا قوام‌بخش انقلاب اسلامی است و در این بین همگان باید از ظواهر خارج شده و آرمان‌های قیام حسینی را درک کنند تا شاهد استمرار در صدور انقلاب اسلامی باشیم.
موسوی، منطقه آزاد انزلی را سرباز ولایت در عرصه اقتصادی ارزیابی کرد و افزود: در یک سال اخیر و با نگاه ولایت‌مدار موجود در مدیریت جدید این منطقه که همراه با برنامه‌ریزی اقتصادی و رأفت اسلامی است، شاهد تسریع در روند رو به رشد این منطقه بوده‌ایم.
وی، با تاکید بر اینکه با منطقه آزاد انزلی می‌توانیم در عرصه اقتصادی حضور پررنگی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: در صدور ارزش‌های والای انقلاب اسلامی علاوه بر عوامل سیاسی‌مذهبی باید به توانمندی‌ها و ارتباطات اقتصادی نیز توجه داشت و در حال حاضر حضور موفق اقتصادی در بازار کشورهای هدف از مهم‌ترین مولفه‌هاست.
امام جمعه انزلی، نگاه ویژه منطقه آزاد انزلی به مسائل فرهنگی در یک سال اخیر را مورد قدردانی قرار داد و اذعان داشت: در یک سال گذشته منطقه آزاد انزلی بسیاری از دغدغه‌های فرهنگی و مذهبی را در روستاهای محدوده خود تامین کرده است که این امر نشان می‌دهد منطقه آزاد در کنار توسعه اقتصادی نگاه ویژه‌ای به توسعه فرهنگی دارد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول