اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چایپاره:

جوانان ایران از نهضت عاشورا الهام گرفته‌اند

خبرگزاری فارس: امام جمعه چایپاره گفت: جوانان ایران اسلامی به معنای واقعی از نهضت عاشورای حسینی الهام گرفته‌اند.

جوانان ایران از نهضت عاشورا الهام گرفته‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود ابراهیمی صبح امروز در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی که با حضور جمعی از مسئولان در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: شهدای کربلا برای جوانان پیامد شجاعت، دلاوری، آزادمنشی، به دنبال داشتند به طوری که از طریق الهام گرفتن از آنها، در صورت تحرکات دشمن پاسخ دندان‌شکنی به مسببان آن می‌دهند.
وی تصریح کرد: جوانان ما شهادت در راه خدا و میهن را افتخار عظیمی قلمداد می‌کنند به طوری که دشمنان این موضوع متوجه شده‌اند بنابراین تهدید کردن ایران به دلیل وجود جوانان شهادت‌طلب و آماده، اقدامی عبث و بی‌نتیجه است.
این مسئول خاطرنشان کرد: ملت ایران اعم از پیر و جوان برای زنده نگه داشتن آرمان‌ها، ارزش‌های اسلامی و انسانی خود حتی از بخشیدن جان خود باکی ندارند بر این اساس هر موقع کوچکترین تهدیدی علیه امنیت و تمامیت ارضی کشور ایجاد شود با قاطعیت به آن پاسخ می‌دهند.
وی به نقش موثر معلمان و دانش‌آموزان در پیروزی رسیدن انقلاب همچنین در سال‌های دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: معلمان و دانش‌آموزان انسان‌های فرهیخته و آزاده‌ای هستند که علاوه بر تلاش برای رشد علمی کشور در راستای حفظ استقلال و حراست از کشور نیز پیشگام هستند.
این مسئول یادآوری کرد: معلمان در صف مقدم دفاع از حریم ولایت قرار گرفته‌اند به طوری که نه‌تنها خودشان در همه امور اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و .... از مقام معظم رهبری پیروی می‌کنند بلکه دانش‌آموزان را برای قرار گرفتن در خط راستین ولایت هدایت می‌کنند.
وی ادامه داد: مهم‌ترین وظیفه فعلی دانش‌آموزان تحصیل علم و تهذیب نفس است تا در آینده نزدیک مسئولیت خطیر اداره کشورمان بر دوش بگیرند و از هر نظر اعم از روحی، علمی و... در آمادگی کامل قرار بگیرند و کشور را در برابر دشمنان ریز و درشت آن حفاظت کنند.
این مسئول با بیان اینکه هفته بسیج پشت‌سر گذاشته‌ایم، اظهار داشت: بسیج عامل اقتدار و یکی از مهم‌ترین اهرم‌های دفاعی کشورمان قلمداد می‌شود به طوری که هم‌اکنون در زمینه‌های مختلف اعم از تدافعی، سازندگی و علمی حضور موثر و خیره‌کننده دارند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول