اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شادگان:

هدف اجرای برنامه‌های فرهنگی بصیرت‌افزایی باشد

خبرگزاری فارس: شهردار شادگان بر لزوم افزایش بصیرت از طریق اجرای برنامه‌های فرهنگی شهرداری تأکید کرد.

هدف اجرای برنامه‌های فرهنگی بصیرت‌افزایی باشد
کریم بنی‌نعیم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: رسیدن به نقطه مطلوب در بصیرت‌افزایی مورد نظر مقام معظم رهبری، مستلزم داشتن برنامه‌های تخصصی در نهادها و سازمان‌های فرهنگی است.
وی افزود: شهرداری شادگان علاوه بر پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی و همچنین فرهنگی سیاست شهروند مداری را نیز در دستور کار خود قرارداده ‌است تا با ورود در ابعاد مختلف حقوق شهروندی برای برقراری ارتباط نزدیک و موثر با مردم تلاش کند.
شهردار شادگان با بیان اینکه وظیفه شهرداری تنها ساخت و ساز و مسائل عمرانی نیست، خاطرنشان کرد: ما با همکاری و تلاش همکاران خود در شهرداری شادگان به دنبال ساخت شهری زیبا با شاخص‌های مطلوب شهری و شهروندی هستیم و در این راه تلاش خواهیم کرد.
بنی‌نعیم در ادامه تصریح کرد: ما در بعد فرهنگی تنها به پیشرفت ورزشی فکر نمی‌کنیم بلکه درصددیم تا با ایجاد شور و نشاط در میان جوانان و برنامه‌ریزی‌های متنوع فرهنگی به سوی بصیرت‌افزایی در این زمینه حرکت کنیم.
وی اضافه کرد: لازمه نهادینه شدن آموزش و نگاه تخصصی به فرهنگ در جامعه فراهم کردن بستر فرهنگی لازم است که این بستر از طریق یک دستورالعمل و در بسته مناسب به تمام ارگان‌ها ابلاغ خواهد شد.
شهردار شادگان در ادامه به تلاش شهرداری در کمک به برگزاری هرچه باشکوه تر مجالس عزاداری سیدالشهدا(ع) در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: عزاداری ها باید با حفظ مسائل دینی و اسلامی و به دور از خرافه‌پرستی و سنت‌های غلط باشکوه تر از سال‌های گذشته اجرا شوند.
بنی‌نعیم در پایان با بیان اینکه نباید به دشمنان اجازه دهیم که فکر گمراهی جوانان را درسر بپرورانند گفت: جوانان ایرانی با الهام گرفتن از سرور و سالار شهیدان و شهدای هشت سال دفاع مقدس با اقتدار و صلابت در تمام صحنه‌ها برابر دشمنان و قدرت‌های پوشالی و توطئه‌های آنها ایستادگی خواهند کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول