اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال میاندرود:

تیم والیبال میاندرود برای حضور در لیگ مشکلی ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال مازندران گفت: تیم والیبال میاندرود برای حضور در لیگ دسته دوم والیبال باشگاه‌های کشور مشکلی ندارد.

تیم والیبال میاندرود برای حضور در لیگ مشکلی ندارد
ولی‌الله رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اشاره به حضور نماینده میاندرود در لیگ دسته دوم والیبال باشگاه‌های کشور برای فصل آینده اظهار داشت: برای آمادگی بیشتر در این مسابقات دیداری دوستانه و تدارکاتی با دیگر نماینده مازندران در لیگ دسته دوم والیبال کشور انجام خواهیم داد.
وی افزود: با توجه به هماهنگی به عمل آمده دو بازی دوستانه با تیم منتخب بابلسر به صورت رفت و برگشت در بابلسر و طبقده برگزار می‌شود.
رحمانی گفت: تیم والیبال میاندرود برای حضور در لیگ مشکلی ندارد، بازیکنان در حال حاضر زیر نظر مربیان در تمرینات آمادگی بدنی به سر می‌برند تا با آمادگی بدنی بیشتر در لیگ حضور یابند.
رئیس هیئت والیبال میاندرود درباره مشکلات این باشگاه اظهار داشت: در جلسه‌ای که برگزار شده بود قرار بود مدیران ادارات و سازمان‌های دولتی و خصوصی در شهرستان کمک‌های مالی به این تیم داشته باشند که تاکنون این امر تحقق نیافت و هیچ کمک مالی به تیم والیبال میاندرود نشده است.
وی افزود: تیم والیبال میاندرود یک تیم کاملا جوان و متشکل از بازیکنان بومی منطقه بوده که به حمایت بیشتر مسئولان سیاسی و ورزشی استان و شهرستان نیاز دارد.
رحمانی در پایان گفت: میاندرود از شهرستان‌های ورزش خیز کشور و استان است و از ظرفیت بالای ورزشی برخوردار است که در صورت حمایت مالی سرمایه‌گذاران می‌تواند رقیبی برای دیگر تیم‌ها در مسابقات کشوری و استانی باشد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول