اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس فدراسیون والیبال:

در لیگ والیبال شرکت کنید تا دیده شوید

خبرگزاری فارس: نایب رئیس فدراسیون والیبال گفت: تا زمانی که بانوان در لیگ شرکت نکنند و هیئت‌های استانی تیم ندهند، داور و مربی تربیت نشده و دیده نمی‌شوید.

در لیگ والیبال شرکت کنید تا دیده شوید
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، لیلا محمدیان ظهر امروز در حاشیه نشست نایب رئیسان هیئت‌های والیبال استان‌های سراسر کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسئولان فدراسیون پس از ارزیابی کارشناسانه عملکرد هیئت‌های والیبال در امور بانوان، هیئت والیبال استان تهران و اصفهان را به عنوان برترین مجموعه‌های ورزشی انتخاب کردند.
وی ادامه داد: همفکری و مشاوره با پیشکسوتان والیبال می‌تواند ما را در ارتقای این رشته کمک کند و به همین خاطر ما باید با حضور این افراد اتاق فکر تشکیل دهیم.
نایب رئیس فدراسیون والیبال افزود: این جلسات در جهت همفکری و ارتباط نزدیک‌تر تشکیل می‌شود و به همین دلیل باید استان‌ها با تعامل سهمیه‌های خود را در اختیار یکدیگر قرار دهند.
وی تاکید کرد: استان‌ها باید بسته‌های آموزشی خود را برای فدراسیون بفرستند تا ما بتوانیم از بخش آموزش سهمیه بگیریم و دفاع کنیم.
محمدی با اظهار تاسف از اینکه مربیان والیبال در بخش بانوان در کشور طبق آمار رکود داشته‌اند، گفت: امیدواریم بتوانیم با برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای ارتقا و به روز شدن این نقیصه را جبران کنیم.
وی با بیان اینکه قول می‌دهم که مسئولان را وادار می‌کنیم که نایب رئیسان استان‌های دیگر برای دیدن مسابقات آسیایی به اصفهان بیایند، تصریح کرد: در فدراسیون با سدهای بسیاری به ویژه در ارتباط با بانوان روبه‌رو هستیم و در این موارد قهر معنا ندارد و باید به موقع دفاع کرد.
به گزارش فارس، سمینار نواب رئیس بانوان هیئت‌های والیبال سراسر کشور به میزبانی استان اصفهان برگزار شد.
در این سمینار که با حضور نایب رئیس فدراسیون والیبال در امور بانوان و 31 نایب رئیس هیئت‌های والیبال استان‌ها در امور بانوان برگزار شد؛ تقویم ورزشی بانوان و عملکرد هیئت‌های والیبال مورد بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول