اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاظمی در گفت‌وگو با فارس:

نمی‌گذاریم تیم والیبال گاز سرخس در آمل امتیازی کسب کند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله جوان مازندران گفت:‌ کاله جوان مازندران به پیروزی مقابل گاز سرخس بسیار امیدوار است و ما اجازه نمی‌دهیم این تیم در مقابل کاله جوان امتیازی کسب کند.

نمی‌گذاریم تیم والیبال گاز سرخس در آمل امتیازی کسب کند
حسین کاظمی‌ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان آمل اظهار کرد: هم اکنون تیم والیبال کاله جوان با کسب امتیازات لازم توانسته جایگاه خوبی را تا پایان هفته چهارم لیگ دسته یک والیبال کشور به دست آورد.
وی در مورد شناخت خود از تیم والیبال گاز سرخس گفت: گاز سرخس امسال از بازیکنان جوان و جوایای نامی استفاده کرده که می‌تواند در ادامه روند لیگ به کارشان آید.
سرمربی تیم والیبال کاله جوان مازندران افزود: آنالیز خوبی از تیم سرخسی داریم و نقاط ضعف و قوت این تیم را شناسایی کرده و به بازیکنان گوش‌زد کردیم تا امروز شاهد بازی زیبایی از سوی دو تیم باشیم.
کاظمی با اعلام اینکه کاله مازندران به پیروزی مقابل گاز سرخس بسیار امیدوار است و ما اجازه نمی‌دهیم این تیم در مقابل کاله جوان امتیازی کسب کند، تصریح کرد: باید به بازیکنان جوان خود اعتماد کرده تا پاسخ این اعتمادسازی‌ها را در زمین مشاهد کنیم، بسیار از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و به آنها افتخار می‌کنم.
وی با اشاره به اینکه در بازی گذشته از هفته چهارم لیگ دسته یک مقابل زنجان سه تا از بازیکنان ما دچار مصدومیت شدند، عنوان کرد: در بازی مقابل زنجان دو بازیکن ما از ناحیه کمر و یکی از آنها از ناحیه پا دچار مصدومیت شد و ما مجبور شدیم از بازیکنان نوجوان خود که متولد 1372 هستند استفاده کنیم.
کاظمی ادامه داد: بازیکنان نوجوان ما بسیار زیبا در این دیدار ظاهر شدند و عملکرد خود را به درستی برای کادر فنی به نمایش گذاشتند که این امر نشان از فعالیت و تمرینات متمرکز، منسجم و هدفمند تیم کاله جوان دارد.
وی خاطرنشان کرد: برای بازی امروز مقابل گاز سرخس مصدوم یا محرومی نداریم و همه بازیکنان آماده و سرحال هستند.
انتهای پیام/ج30
  
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول