اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه خلیج فارس خبر داد:

امضای تفاهم‌نامه دانشگاه خلیج فارس و موسسه ملی اقیانوس‌شناسی

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه خلیج فارس از امضا تفاهم‌نامه دانشگاه خلیج فارس و موسسه ملی اقیانوس شناسی خبر داد.

امضای تفاهم‌نامه دانشگاه خلیج فارس و موسسه ملی اقیانوس‌شناسی
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسن تاجیک صبح امروز در نشست هم اندیشی دانشجویان و مسئولان دانشگاه خلیج فارس با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین، دستاورد بزرگ این ایام را تداوم و استمرار ولایت دانست.
وی تصریح کرد: به منظور توسعه فعالیت‌های علمی، پژوهشی و برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک در حوزه‌های مربوط، تفاهم‌نامه همکاری با موسسه اقیانوس شناسی امضا شد.
وی ادامه داد: در نشست با رئیس موسسه اقیانوس شناسی تفاهم‌نامه‌ای به منظور توسعه فعالیت‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و ایجاد هماهنگی میان مراکز ذی‌ربط، تبادل تجارب و اطلاعات و همچنین بهره‌برداری از توانمندی‌های علمی، تخصصی و امکانات لازم طرفین در محل دانشگاه خلیج فارس مبادله شد.
رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: این تفاهم‌نامه در 17 ماده تهیه و تنظیم شده است و در آن بر ایجاد ارتباط و تبادل اطلاعات علمی، پژوهشی و برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک در چارچوب تعیین شده تاکید شده است.
وی با تشکر از بسیج دانشجویی به عنوان برگزار کننده این برنامه گفت: بنده بارها اعلام کرده‌ام که جلسات اینچنینی توسط هر کدام از تشکل‌ها درخواست داده شود آماده حضور و شرکت فعال هستم و امیدوارم که برگزاری این چنین برنامه‌هایی موجب نزدیکی دیدگاه‌ها و اطلاع بیشتر از امور شود تا با بصیرت و آگاهی بیشتر نسبت به ابراز عقیده و اظهار نظر اقدام کنیم.
رئیس دانشگاه خلیج فارس با اشاره به زحمات شبانه‌روزی مسئولان، دانشگاه را مجموعه‌ای پیچیده دانست که مورد طمع دوستان و دشمنان است و اضافه کرد: ما باید مسائل و موارد مورد نظر را تبیین کنیم و در این میان قضاوت بر عهده دیگران است که در مورد چگونگی انجام وظایف قضاوت کنند.
در نشست هم اندیشی دانشجویان با مسئولان دانشگاه خلیج فارس، نمایندگان تشکل‌های دانشجویی و همچنین دیگر دانشجویان سئوالات مورد نظر خود را با رئیس و معاونین دانشگاه مطرح کردند.
عدم برگزاری کلاس‌ها در زمان ساعت نماز، حضور بیشتر مسئولان در جمع‌های دانشجویی، افزایش قیمت و کیفیت غذای دانشجویی و افزایش کیفیت اتصال به اینترنت از جمله مهم‌ترین مواردی بودند که مورد سئوال دانشجویان قرار گرفتند.
مسئولان دانشگاه نیز با اعلام آمادگی مجدد برای حضور در جلسات دانشجویی به دیگر سئوالات مد نظر دانشجویان پاسخ دادند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول