اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم:

پوشش طرح تنظیم خانواده در دیلم به ۷۰ درصد رسید

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: پوشش تنظیم خانواده شهرستان در حال حاضر 70 درصد است.

پوشش طرح تنظیم خانواده در دیلم به ۷۰ درصد رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالحسین ناصری صبح امروز در نشست مدیران درمانی دیلم اظهار داشت: لازم است با تلاش مضاعف همکاران و همکاری بیشتر مسئولان برنامه‌ریزی لازم را برای حل مشکلات بهداشتی این شهرستان انجام داده تا در پایان سال به نتیجه مطلوب و قابل قبولی برسیم.
وی افزود: در شش ماهه اول امسال 694 جلسه آموزش گروهی برگزار شده که هشت هزار و 867 نفر در این جلسات آموزش دیده‌اند و30 نفر نیروی متخصص در سال جاری جذب سیستم شده‌اند.
این مقام مسئول تصریح کرد: در زمینه امور رفاهی کارکنان، مهد کودک این اداره افتتاح شده و تعدادی وسائل و دستگاه‌های ورزشی برای استفاده پرسنل خریداری و راه‌اندازی شده است.
ناصری ادامه داد: در شش ماهه نخست سال 155 بار از خانه‌های بهداشت و 68 بار از مراکز بهداشتی درمانی توسط کارشناسان ستادی بازدید شده و پوشش تنظیم خانواده شهرستان در حال حاضر 70 درصد است.
فرماندار دیلم نیز در این نشست خواستار بررسی کارشناسانه تمام مشکلات و همت مسئولان برای رفع آنها شد و افزود: ضعف برنامه‌ای و مشکلات در شهرستان باید بهتر شناسایی شده و همه تلاش خود را برای رفع آنها به کار بریم.
کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه‌ای دیلم نیز در این نشست گفت: برای ارتقای شاخص‌های بهداشت محیط در شهرستان نیازمند مساعدت تمام مسئولان شهرستان و همکاری آنان در زمینه رفع مشکلات هستیم.
فاطمه علی‌مرادی افزود: در شش ماهه اول سال هزار و 894 مورد بازدید از مراکز فروش مواد غذایی و اماکن عمومی انجام شده است و تعداد کشیک‌های انجام شده در غیر ساعات اداری 56 مورد بوده و 205 کارت تندرستی نیز صادر شده است.
وی با اشاره به اجرای طرح‌های جایگزینی ظروف یکبارمصرف گیاهی و استفاده از وسایل شخصی در آرایشگاه‌ها گفت: تمام آرایشگاه‌های زنانه و 70 درصد از آرایشگاه‌های مردانه در حال حاضر برای مشتریان خود از وسایل شخصی استفاده می‌کنند، همچنین بیش از 45 درصد از اماکن مشمول این طرح، از ظروف یکبار مصرف گیاهی استفاده می‌کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول