اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیروزی در هفته چهارم لیگ دسته یک والیبال؛

کاله جوان به رده دوم لیگ دسته یک والیبال صعود کرد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته اطلاع‌رسانی باشگاه کاله مازندران گفت: با پیروزی تیم کاله مازندران در هفته چهارم لیگ دسته یک والیبال مقابل نماینده زنجان، نماینده مازندران به مکان دوم لیگ دسته یک صعود کرد.

کاله جوان به رده دوم لیگ دسته یک والیبال صعود کرد
نعمت قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: در پایان هفته چهارم لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور که با پیروزی تیم والیبال کاله جوان مازندران مقابل عصر چوب زنجان  همراه بود نماینده مازندران بعد از جواهری گنبد به مکان دوم جدول این دوره از رقابت‌ها دست یافت.
وی ابراز داشت: کاله جوان مازندران در خانه حریف توانست با امتیازهای (25 بر 19)، (25 بر 21) و (25 بر 19) عصر چوب زنجان را در سه گیم متوالی مغلوب کند.
این مسئول با تاکید اینکه کاله جوان مازندران با یک بازی کمتر در رده دوم جدول این دوره از رقابت‌ها ایستاده، گفت: برد شیرین ۳ بر صفر می‌تواند برای شاگردان حسین کاظمی سرمربی این تیم نتیجه خوبی محسوب و برای ایجاد انگیزه بین بازیکنان بسیار مفید باشد.
قربانی با اشاره به اینکه وحدت ساری نیز دیگر تیم راه یافته به لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور است، گفت: حمایت خاصی از سوی مسئولان ارشد هیئت والیبال استان مازندران به این تیم‌ها نشده و تیم‌های لیگ برتری کاله مازندران و لیگ دسته یکی کاله جوان به صورت کاملاً خصوصی اداره می‌شوند.
مسئول کمیته اطلاع‌رسانی باشگاه کاله مازندران اذعان داشت: کاله جوان مازندران تیمی جوان و کاملاً بومی است که با تربیت بازیکنان توانمند، جویای نام و موثر خود پشتوانه‌ای بسیار خوب را برای تیم لیگ برتری کاله مازندران رقم می‌زند.
به گزارش فارس؛ کاله جوان مازندران در گروه نخست لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور جای دارند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول