اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی ساری:

قوام ایران بر پایه سیاست «نه شرقی و نه غربی» است

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی شهرستان ساری، قوام و دوام جمهوری اسلامی ایران را بر پایه سیاست نه شرقی و نه غربی استوار دانست.

قوام ایران بر پایه سیاست «نه شرقی و نه غربی» است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رمضان رضایی‌راد شامگاه چهارشنبه در جلسه محرم و بصیرت در نیروی انتظامی مرکز مازندران با بیان اینکه امام حسین (ع) به منظور احیای دین اسلام قیام کرد و برای از بین بردن رسوب جاهلیت اموی، جان، فرزند و مال خود را ایثار کرد، بیان داشت: باید برای حفظ دین مبین اسلام همانند یاران او عمل کنیم.
رضایی‌راد تصریح کرد: زمان‌شناسی و آگاهی از تحولات زمان، فهم کلامی از روح دین و نوع برداشت شریعت، شخصیت، اخلاق، اخلاص و شجاعت ایجاد می‌کند.
وی امام خمینی (ره) را یک حقیقت متعالی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: هیچگاه تعریف این حقیقت متعالی با گذشت زمان و دگرگونی‌های جهان عوض نخواهد شد.
رضایی‌راد با بیان اینکه حرف امام راحل قانون و قانون ایشان کتاب قرآن بود، افزود: این شاخصه‌ای بود که امام را از دیگران متمایز می‌کند.
بخشدار مرکزی ساری قوام و دوام جمهوری اسلامی ایران را بر پایه سیاست نه شرقی و نه غربی استوار دانست و افزود: عدول از این سیاست منجر به زوال کشور خواهد شد.
رضایی‌راد تصریح کرد: امروزه مقام معظم رهبری، فرزند خلف امام با صلابت شعار و خط امام را بازگو می‌کند.
وی گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب با بکارگیری انواع ترفندها و صرف هزینه‌های گزاف درصدد ضربه زدن به نظام هستند.
این مسئول خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری که با مشارکت حداکثری مردم ولایت‌مدار همراه بود طرح جنگ نرم و انقلاب مخملی را برپا کردند.
رضایی‌راد گفت: با هوشیاری مقام معظم رهبری و آگاهی مردم تمام توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شد.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره از انتخابات خاطرنشان کرد: باید آحاد جامعه ایران اسلامی همانند همیشه با آگاهی در خط ولایت حرکت کنند تا با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای حماسه دیگر خلق کنند.
بخشدار مرکزی ساری گفت: با برگزاری انتخابات باشکوه مشتی بر دهان استکبار خواهیم زد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول