اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون آموزش مجلس:

لندن مقر همه توطئه‌های بین‌المللی علیه ایران اسلامی است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: لندن مقر همه توطئه‌های طراحی شده در سطح بین‌المللی علیه ایران اسلامی است.

لندن مقر همه توطئه‌های بین‌المللی علیه ایران اسلامی است
سید قدرت‌الله حسینی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به تسخیر سفارت انگلیس توسط دانشجویان اظهار کرد: این حرکت دانشجویان بیان کننده خشم و انزجار از توطئه‌های رنگارنگ این ابلیس فتنه بود.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که حرکت دانشجویان خودجوش صورت گرفت، تصریح کرد: اگر انگلیس به رفتارهای خصمانه خود علیه ملت‌های آزاده ادامه دهد در سراسر دنیا با چنین عکس‌العمل‌هایی رو به رو خواهد شد. 
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: البته مجلس اقدام عاجلی برای مقابله به مثل با انگلیس و رفتارهایش انجام داد که باید این اقدام نمایندگان را تحسین کرد. 
حسینی‌پور ادامه داد: این حرکت دانشجویان همان‌گونه که از نام آن پیداست دانشجویی بوده و هیچ ربطی به حکومت، دولت و ارگان‌های رسمی کشور ندارد.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مقر همه توطئه‌های کنونی در سطح بین‌المللی علیه ایران اسلامی لندن است و باید گفت آمریکا و اسرائیل مواضع خصمانه خود را در مقابله با نظام جمهوری اسلامی از این روباه پیر استعمار خط می‌گیرند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اضمحلال چنین رژیم‌هایی قریب‌الوقوع است و هم اکنون صدای شکستن استخوان‌های پوسیده روباه پیر استعمار به گوش می‌رسد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول